Ruiten open/dicht met AB Sleutel?

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Señor Sjon schreef:Het gaat lekker, naast de radio die al schraler is uitgevoerd ook deze beschreven optie niet. :oops:

Welke auto staat er eigenlijk op de handleiding? :lol: :P

in elk geval wel een GP Sjon :wink:
maar volgens mij hebben ze er wat dingen uitgelaten omdat ze vinden dat de auto al scherp geprijst ( zoals ze het omschrijven) is.
dan kun je die er later als je ze persé erin wil, voor een riant bedrag erin laten zetten :evil:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) is het ramen openen/sluiten op afstand een onderdeel van het "deadlock"systeem, dat ik weliswaar als optie had meebesteld...maar dat niet leverbaar (?) is...
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Bij mijn GP werkt de functie ook niet. Maar ja, wanneer doe je nog je ramen open. Met die BI-ZONE airco, is het haast net nodig. Misschien om een propje naar buiten te vogelen (mag niet weet ik).

Jammer, maar de functie zat wel op mijn peug. :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Ik lees net op het Italiaanse GP Forum dat deze funktie wel werkt bij de 5 deurs versies, waarbij alle ramen elektrisch open en dicht kunnen.

Vertaling van Google:

"Hello, I confirm all in my GP holding pressed the chisura push-button raise all and 4i glasses elect. holding prenuto the opening push-button all and the 4 glasses are opened.

G.P. 1.3Mtj 5p emotion, Sky dome, alzacristalli electrical workers is front that posyerior"i

Je krijgt deze optie ook als je het standaard GP Alarm besteld, dit vertelde Preuninger mij en het staat ook in het bovengenoemde forum.
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Er is een tijdje een deadlock optie geweest. misschien dat het daarvan een functie was
Had ook een GP met allemaal specificaties.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

buxol schreef:Er is een tijdje een deadlock optie geweest. misschien dat het daarvan een functie was
zie 4 berichten hierboven...
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dus er zijn GP's hier op het Forum die zo'n systeem hebben.

Misschien dat het via de garage als nog in te stellen is. Ik zou het graag willen hebben. Niet dat ik zo vaak met de ramen op rij, maar toch.. alles wat mogelijk is wil ik gewoon HEBBEN..
Afbeelding
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Ik ga denk ik voor een Alarm, dan heb je ook gelijk die optie erbij.
Alarm in Italie kost 350,- euro. Ik weet niet of dit met inbouw is. Inbouwen lijkt mij erg snel gedaan omdat dit een CANBUS alarm is.
Laatst gewijzigd door M-Jay op ma jun 26, 2006 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

wat is precies het handige aan het van afstand open doen van je ramen ?

en je ramen van afstand dicht doen...tsja, die kan je toch net zo goed dicht doen voordat je uitstapt :roll:
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Peter_R schreef:wat is precies het handige aan het van afstand open doen van je ramen ?

en je ramen van afstand dicht doen...tsja, die kan je toch net zo goed dicht doen voordat je uitstapt :roll:
Dat weet ik eigenlijk ook niet precies, misschien is het leuk als je op een terrasje zit en het is warm, dan kan je je ramen een stukje open doen.... gaat mij voornamelijk om het sluiten van de ramen.
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

TeChNo2 schreef: zie 4 berichten hierboven...
Ah, sry :oops:


het systeem is handig omdat je op een bloedhete dag alvast je ramen kunt openen om de auto alvast te luchten zonder in te stappen. gemak van automatisch sluiten ligt voor de hand.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

gaan ze automatisch dicht als je je auto op slot doet, of moet je die knop ingedrukt houden?

gezellig terrasje is dat dan, naast een parkeerplaats :wink:

en je auto luchten zonder in te stappen: deuren openzetten :P
ik neem aan dat je er toch wel bij blijft staan als je je ramen opzet

:wink:
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Peter_R schreef:gaan ze automatisch dicht als je je auto op slot doet, of moet je die knop ingedrukt houden?
Zonder alarm moet je de knop ingedrukt houden en met alarm hoeft dat niet geloof ik....
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

Ja hoor mannen,

Ik heb een 5 deurs waar alle ramen el. bedienbaar zijn (is trouwens een dynamic) en.....

Die doet het wel.

Gewoon knoppie ingedrukt houden, alleen jammer dat de skydome niet mee gaat, maar ja je kan niet alles hebben.
joedelta

Bericht door joedelta »

Henky schreef:Ja hoor mannen,

Ik heb een 5 deurs waar alle ramen el. bedienbaar zijn (is trouwens een dynamic) en.....

Die doet het wel.

Gewoon knoppie ingedrukt houden, alleen jammer dat de skydome niet mee gaat, maar ja je kan niet alles hebben.
Nou mooi is dat, want bij mijn Emotion werkt het dus helemaal niet. :?
Plaats reactie