12v naar de koffer trekken

Plaats reactie
Karstieman
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: di mei 30, 2006 12:05
Locatie: Munstergeleen

12v naar de koffer trekken

Bericht door Karstieman »

Heeft iemand van jullie al een 12v van de accu naar achter getrokken voor bijv. het aansluiten van een versterker ? :shock:
Zo ja, gaat dit een beetje makkelijk met de Punto of moet er echt grondig geboord en gekapt worden om een kabel te trekken ?
Momenteel een Skoda Octavia 2.0Tdi Dynamic Sport, 17'', 140pk, en uiteraard zwart....Binnenkort een GP van mezelf erbij ?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Geen idee... ik heb 12V aansluiting achter in de auto zitten die ik daarvoor zou kunnen gebruiken. Maar de auto heeft al een behoorlijk geluid.
Afbeelding
Karstieman
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: di mei 30, 2006 12:05
Locatie: Munstergeleen

Bericht door Karstieman »

De 12v voor een versterker moet rechtstreeks van de accu afkomen....
Momenteel een Skoda Octavia 2.0Tdi Dynamic Sport, 17'', 140pk, en uiteraard zwart....Binnenkort een GP van mezelf erbij ?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

okay, wist ik niet. Misschien een leuke optie voor je, is het Interscope hifi systeem. Daar komt een boel herrie uit. Ik heb het zelf ook. Vraag maar aan Buxol hoe het klinkt, die heeft afgelopen maandag op viva italia eventjes geluisterd. Hij was echt onder de indruk.
Laatst gewijzigd door tonyvandenbroek op do jun 08, 2006 7:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

Je kunt toch 12 volt in de kofferbak als optie bestellen.
Ik geloof 35 euro fabriek af
Cordiali Saluti, il padrino 8)
-------------------------------------------------------
Grande Punto Sport 1.4 16v Rosso Esotico
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Jongens, als je echt een vette versterker wilt aansluiten in je kofferbak, moet er een aparte (dikke) 12 volt kabel direct van je accu getrokken worden. Geloof me dat die 12v aansluiting van de fabriek echt niet genoeg stroom levert voor je 1000watt versterker.

Hier is al iemand bezig een dikke installatie in een GP te plaatsen: Punto Sound
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
GP SS
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: di mar 07, 2006 17:17

Bericht door GP SS »

ik heb de GP gestript om de kabel voor de wisselaar naar de kofferbak te trekken.

Gaat uitstekend! De dorpel eruit, daaronder ligt een kabelgoot. Verder kan alles losgeklikt worden en ook zo weer vast gedrukt! Ideale auto om uit elkaar te halen :P .

Je kunt overal dus goed bijkomen!
Plaats reactie