poll betreffende "bonk" geluid rechtsvoor sommige

Wie heeft er last van Bonk/Ratel geluid ophanging rechtsvoor

Ja ,ik heb ook een irritante Bonk/Ratel/Klapperend geluid
40
68%
Nee ,heb nergens last van..
19
32%
 
Totaal aantal stemmen: 59

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:Nou, ik ga dat pilsje zelf maar even pakken...iemand anders ook een?
Ja, count me in.. Tuurlijk een lekkere bavaria sla ik niet af. Anders ga ik beneden zelf wel een uit de koelkast halen
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:
joedelta schreef:Nou, ik ga dat pilsje zelf maar even pakken...iemand anders ook een?
Ja, count me in.. Tuurlijk een lekkere bavaria sla ik niet af. Anders ga ik beneden zelf wel een uit de koelkast halen
Bavaria? Oh, ik zie het al, je komt uit Oost-Brabant.

maar goed, ik moet niet zeuren, ik heb net een koude Juup gevat.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

tonyvandenbroek schreef:
joedelta schreef:Nou, ik ga dat pilsje zelf maar even pakken...iemand anders ook een?
Ja, count me in.. Tuurlijk een lekkere bavaria sla ik niet af. Anders ga ik beneden zelf wel een uit de koelkast halen
Ik dacht dat je je buren nog even ging shockeren... :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

tonyvandenbroek schreef:Kwam er net achter, toen ik met grietje aan het beppen was... Gewoon niet in de gaten gehad met idd al dat heen en weer...

En nu de TAARTJES
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kies maar uit.... Voor mij een prinsessentaart of caramelvlaai....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik ga dan mooi voor de mega-party taart. Kunnen we allemaal mooi een stukje proeven.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Ha, de trompetter taart, die had mijn dochtertje laatst voor haar eerste verjaardag .....D
joedelta

Bericht door joedelta »

Zijn er nou nog dealers die blijven ontkennen iets te weten van een stuurhuisprobleem bij de GP?
Bij mijn dealer weet dus echt iedereen er van, tot de laagste medewerker aan toe.
Ik was vandaag bij mijn dealer en sprak daar de ex-vriend van mijn vrouw annex vroeger stapmaatje van me en die is daar dus manusje van alles (chauffeur klantentaxi/chauffeur bergingstrailer/koffieautomaatreiniger/ en ook nog een beetje schademonteur en zelfs die bleek geheel op de hoogte te zijn over het stuurhuisprobleem. Ook wist hij van de "noodoplossing" (het vet inspuiten).
Wederom hulde voor mijn dealer wat mij betreft, want het is belangrijk dat al het personeel goed op de hoogte is van ontwikkelingen met betrekking tot de auto's die verkocht worden. :D
Bij het overdragen van van GP na het schadeherstel begon de receptioniste van de werkplaats er zelf ook nog over, dat ze er nog niets concreets aan kunnen doen, maar dat het aan de importeur is doorgegeven en dat ze me direct op de hoogte stellen zodra er ontwikkelingen zijn. :D
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

joedelta schreef:Zijn er nou nog dealers die blijven ontkennen iets te weten van een stuurhuisprobleem bij de GP?
Bij mijn dealer weet dus echt iedereen er van, tot de laagste medewerker aan toe.
Ik was vandaag bij mijn dealer en sprak daar de ex-vriend van mijn vrouw annex vroeger stapmaatje van me en die is daar dus manusje van alles (chauffeur klantentaxi/chauffeur bergingstrailer/koffieautomaatreiniger/ en ook nog een beetje schademonteur en zelfs die bleek geheel op de hoogte te zijn over het stuurhuisprobleem. Ook wist hij van de "noodoplossing" (het vet inspuiten).
Wederom hulde voor mijn dealer wat mij betreft, want het is belangrijk dat al het personeel goed op de hoogte is van ontwikkelingen met betrekking tot de auto's die verkocht worden. :D
Bij het overdragen van van GP na het schadeherstel begon de receptioniste van de werkplaats er zelf ook nog over, dat ze er nog niets concreets aan kunnen doen, maar dat het aan de importeur is doorgegeven en dat ze me direct op de hoogte stellen zodra er ontwikkelingen zijn. :D
Zo effe jullie alertheid checken... Dat gezuip en geleuter in die bar van Joe... w8 op Toon Hermans is al net zo erg als w8 op de GP.....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

ik ben er nog...maar waar is Toon H.?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

en ik ook hoor
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

en anders helemaal niemand hier, alleen wij. Zelfs geen T.H,
Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

:D Allemaal geschrokken van nieuwe uiterlijk forum denk ik..... Of mensen met een leven.... :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

tis weer FF wennen
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

hier met Toon H.

jullie wisten toch dat ik het weekend naar Duitsland was.
heb daar in een tent vol met Duitse schlachten boemler naar Duitsland-portugal zitten kijken.
als de Duitsers scoorden dan sprong iedereen op en schreeuwde erop los.
op 3 personen na natuurlijk die bleven lekker zitten. :lol: :lol: :lol: :lol:

p.s dit rijmt natuurlijk niet, maar het dicht wel
GRP JA & TE
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:39

B-keuze GRP Fiat???

Bericht door GRP JA & TE »

Ik ben blij dat andere mensen dit ook hebben. Ik heb er al vanaf het begin last van. GRP 1.4 16 v sporting. Dacht eerst dat het die banden plakset in me kofferbak was.. maar helaassss...dat wordt kassa voor de Fiat Dealer. En krijg ook nog €300 omdat die pannekoeke eerst de verkeerde velgen hadden geleverd. Wacht ik ook al 2 maande op. En me motorkap houder was gebroken. Een een kapje van me spiegel verloren. En al vaak blaadjes in me airco gehad. En iemand heeft ze deur opengeklapt. En hij staat te hoog op ze wielen. Hiervoor reed ik Golf duur maar wel goed service. Fiat moet nog het tegen deel bewijzen????
Plaats reactie