Stuur trilt bij AIRCO AAN
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Stuur trilt bij AIRCO AAN
meer mensen hier last van
echt weer wat voor Ray
greetz
echt weer wat voor Ray
greetz
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Re: Stuur trilt bij AIRCO AAN
ps merk je alleen bij stilstaan (stationair dus)Sporting raymon schreef:meer mensen hier last van
echt weer wat voor Ray
greetz
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Bij stationair draaien kan een motor wat vibraties doorgeven aan bijvoorbeeld stuur of pedalen. Als je airco aanstaat, wordt er meer van de motor gevraagd (wat betreft levering van vermogen) dan zonder, dit kan net de trigger zijn voor wat vibraties.
Zelf heb ik hier trouwens geen last van.
Zelf heb ik hier trouwens geen last van.
Laatst gewijzigd door joedelta op ma jul 17, 2006 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ook nietjoedelta schreef:Bij stationair draaien kan een motor wat vibraties doorgeven aan bijvoorbeeld stuur of pedalen. Als je airco aanstaat, wordt er meer van de motor gevraagd (wat betreft levering van vermogen) dan zonder, dit kan net de trigger zijn voor wat vibraties.
Zelf heb ik trouwens geen last van.
Sorry geen last hiervan....joedelta schreef:joedelta schreef:Bij stationair draaien kan een motor wat vibraties doorgeven aan bijvoorbeeld stuur of pedalen. Als je airco aanstaat, wordt er meer van de motor gevraagd (wat betreft levering van vermogen) dan zonder, dit kan net de trigger zijn voor wat vibraties.
Zelf heb ik hier trouwens geen last van.
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
- Señor Sjon
- Membre D'Oro
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
- Locatie: Hellevoetsluis
- Bastiaan GT
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 85
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 9:05
Dat kan komen omdat de dynamo flink harder moet werken om de airco te kunnen gebruiken. Tenminste, zo klinkt de klacht. Blijft het schokken, of is het alleen eventjes bij het aanzetten?Peter_R schreef:ik heb het ook! alleen is het niet alleen het stuur, maar de hele auto die dan een beetje schokt. dit heb ik trouwens vooral als ik nog niet heel lang gereden heb.
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Peter wat jij zegt komt me heel bekend voor ..Peter_R schreef:ik heb het ook! alleen is het niet alleen het stuur, maar de hele auto die dan een beetje schokt. dit heb ik trouwens vooral als ik nog niet heel lang gereden heb.
als de motor idd koud is ,is ie heel erg sckokkerig en laat dan expres de airco uit anders is het helemaal niet te doen..
Ray
zodra die warm is gaat het wel..
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Dat klinkt toch als een redelijk zware klacht.....ik merk ook wel dat de airco iets doet, maar echt heel erg schokken niet.....ik zet die airco gerust direct aan, ook als de motor nog koud is. Heb je geen dynamo/accu-probleem, waardoor het systeem zo reageert?Sporting raymon schreef:Peter wat jij zegt komt me heel bekend voor ..Peter_R schreef:ik heb het ook! alleen is het niet alleen het stuur, maar de hele auto die dan een beetje schokt. dit heb ik trouwens vooral als ik nog niet heel lang gereden heb.
als de motor idd koud is ,is ie heel erg sckokkerig en laat dan expres de airco uit anders is het helemaal niet te doen..
Ray
zodra die warm is gaat het wel..