software

Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

diabloNL schreef:
Henky schreef:Ik vertrouwde het al niet toen ik een "Microsoft" sticker in mijn dasboard kastje zag zitten, en had al zo iets van als dat net zo gaat als met windows ... en deze topic maakt me niet geruster, straks zit je op de snelweg krijg je de melding "er is een fatale fout opgetreden de motor wordt nu afgesloten" of je zet de richtingaanwijzer aan en je krijgt de melding "om deze wijziging van kracht te maken dient u de auto opnieuw op te starten".
Afbeelding Hahahahahahahahaha ik lig hier werkelijk op de vloer!!! Afbeelding
Haha die smilie die jij als avatar gebruikt is trouwens ook lachen, die kende ik nog niet...

Afbeelding
joedelta schreef: een bijna letterlijke vertaling van een discussie van een paar jaar terug tussen Bill Gates en een toenmalig directeur van GM
Een paar jaar geleden zat er nog geen Microsoft sticker in mijn auto hoor, ik ben bang dat eea werkelijkheid aan het worden is.
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Henky schreef:Ik vertrouwde het al niet toen ik een "Microsoft" sticker in mijn dasboard kastje zag zitten, en had al zo iets van als dat net zo gaat als met windows ... en deze topic maakt me niet geruster, straks zit je op de snelweg krijg je de melding "er is een fatale fout opgetreden de motor wordt nu afgesloten" of je zet de richtingaanwijzer aan en je krijgt de melding "om deze wijziging van kracht te maken dient u de auto opnieuw op te starten".
zouden ze vergeten zijn om service pack 2 te instaleren in de GP :lol: :lol: :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

diabloNL schreef:Ik heb het net ook gehad. Kwam uit de Gamma en draai me kontakt om. "Airbag Fout - lees handleiding" of zoiets. Temperatuur alleen maar streepjes. Tanklampje aan en alle meters helemaal op nul zoals snelheid, toeren etc. Kontakt uit gezet en sleutel eruit gehaald. Weer proberen en weer hetzelfde. Ik kon mij herinneren dat iemand op het Engelse Fiat forum de tip had gegeven om de accu los te halen.

Gelukkig kan je de kabels zonder gereedschap verwijderen dus dit was geen probleem. Ik heb 5 minuten gewacht en hierna de massa kabel terug gezet en toen werkte alles weer. 8)
neem aan dat je hiermee terug naar de dealer bent gaat Diablo.

ben benieuwd wat hun reactie hierop zal zijn. :roll:
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

hannes schreef:
diabloNL schreef:Ik heb het net ook gehad. Kwam uit de Gamma en draai me kontakt om. "Airbag Fout - lees handleiding" of zoiets. Temperatuur alleen maar streepjes. Tanklampje aan en alle meters helemaal op nul zoals snelheid, toeren etc. Kontakt uit gezet en sleutel eruit gehaald. Weer proberen en weer hetzelfde. Ik kon mij herinneren dat iemand op het Engelse Fiat forum de tip had gegeven om de accu los te halen.

Gelukkig kan je de kabels zonder gereedschap verwijderen dus dit was geen probleem. Ik heb 5 minuten gewacht en hierna de massa kabel terug gezet en toen werkte alles weer. 8)
neem aan dat je hiermee terug naar de dealer bent gaat Diablo.

ben benieuwd wat hun reactie hierop zal zijn. :roll:
Nee hoor ik laat het lekker zo. Er zijn vele mensen die het hebben gehad en waarbij het nooit meer is teruggekomen. Het is denk ik een software glitch en kan waarschijnlijk geen kwaad. Dit is iets waar ik me dus echt niet druk om kan maken. :wink: Dealer zal trouwens ook niet veel meer doen als een reset.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Plaats reactie