openen en sluiten van ramen

joedelta

Bericht door joedelta »

SlippingPenny schreef:Feit blijft, dat Fiat nooit sterk is geweest op electronicagebied.
Even een berichtje tussendoor:
Ik hoorde net van de buurman van mijn moeder dat hij zijn nog zeer jonge Opel Vectra had weggedaan wegens aanhoudende ernstige electronische problemen, en hij moe werd van de slechte service bij de lokale Opel dealer....hij rijdt nu sinds anderhalve maand een FIAT Stilo 1.6 16V tot volle tevredenheid....vond ik een leuk bericht.... :lol: :lol: :lol:
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

tonyvandenbroek schreef:Goed zo, kom je tenminste naar de meeting met een HELE GP....
Inderdaad. Het is een beetje moeilijk met een halve GP :!:
Maar dan was ik gewoon naar de meeting gekomen met onze andere auto. Dat is weliswaar geen FIAT GP maar toch een heel erg leuke auto.
Fiat Grande Punto 1.4 16V Sport, Crossover Black, 15spaaks 17" !!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Berry schreef:
tonyvandenbroek schreef:Goed zo, kom je tenminste naar de meeting met een HELE GP....
Inderdaad. Het is een beetje moeilijk met een halve GP :!:
Maar dan was ik gewoon naar de meeting gekomen met onze andere auto. Dat is weliswaar geen FIAT GP maar toch een heel erg leuke auto.
Vertel vertel vertel, wat is die andere auto? Ik word nieuwsschierig. :P


Maar ben blij voor je dat je GP weer in orde is, ik zie hem wel de negende.
Afbeelding
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

tonyvandenbroek schreef:Vertel vertel vertel, wat is die andere auto? Ik word nieuwsschierig. :P


Maar ben blij voor je dat je GP weer in orde is, ik zie hem wel de negende.
Een zwarte VW Lupo 1.4 16v van bouwjaar 2003 met sinds afgelopen weekend een gaaf setje lichtmetalen velgen.
Fiat Grande Punto 1.4 16V Sport, Crossover Black, 15spaaks 17" !!
Plaats reactie