Scheef stuur.

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

diabloNL schreef:
hannes schreef:
diabloNL schreef:Ik denk niet dat ze de mijne hebben uitgelijnd na het rechtzetten van het stuur. Maar ik heb absoluut niet het idee dat de uitlijning niet klopt.
toen bij mij het stuurhuis vervangen is hebben ze daarna de GP uitgelijnd.

ze zeiden zo gauw er iets aan de stand van de stuurarmen gewijzigd word moet hij opnieuw uitgelijnd worden.
tenminste dat werd me door de chef werkplaats verteld :wink:
Dat klopt, maar bij het vervangen van de stuuras hoeven ze niet uit te lijnen. Hoe ze me stuur recht hebben gezet weet ik niet maar hij staat recht en rijd prima!
en daar gaat het om Diablo :wink:
maar vraag eens na als je wil wat ze precies gedaan hebben om het stuur weer recht op de stuurkolom te krijgen.
ze moeten toch ergens iets veranderd hebben.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Misschien met zoiets:

Afbeelding

Misschien dat de vertanding van de nieuwe stuuras beter uitkwam. Of op de manier zoals Skippy het zei. Wat zeker is dat op de faktuur ze een werkcode hebben voor een stuur recht te zetten.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Het is niet te hopen dat ze dat soort gereedschap gebruikt hebben.. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Afbeelding
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Mijn collega vertelde mij dat de vertanding onder het stuur zo fijn is dat je het stuur zonder moeite recht kan zetten.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Skippy
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: za sep 09, 2006 20:51
Locatie: Utrecht

Bericht door Skippy »

Nee kan niet... zoals ik al zei zit er 1 bredere vertanding in wardoor hij er maar op 1 manier op kan.

Ik denk dat ze je spoorstangen links en rechts allebei "ongeveer" even ver verdraaid hebben waardoor je stuur recht staat en je sporing ongeveer blijft zoals hij was.

Ongeveer zeg ik want je ziet nooit wat er gebeurd met je sporing en je kan ze nooit beide precies dezelfde slag geven.

diabloNL schreef:Mijn collega vertelde mij dat de vertanding onder het stuur zo fijn is dat je het stuur zonder moeite recht kan zetten.
Plaats reactie