Airco

Gebruikersavatar
miechiwi
Nuovo Arrivato
Berichten: 84
Lid geworden op: do aug 03, 2006 18:43
Locatie: Beerse, België

Bericht door miechiwi »

hannes schreef:
miechiwi schreef:Al een geluk heb ik het probleem niet met een kapot slangetje, maar ik heb een ander probleem.

Ik heb nog een manuele airco (standaard op Dynamic). Wanneer ik vertrek en optrek (rustig, hevig, ... maakt ni uit) verliest de airco precies vermogen. Het blaast dan minder koude lucht, eigenlijk eerder buitentemperatuur lucht. Van zodra ik op snelheid ben en dus minder vermogen vraag van de motor, koelt het terug perfect. Vooral op stand 4 (maximale stand) en stand 3 heb ik hier last van.

Zijn er zo nog mensen? En hoe kan ik het oplossen?
ik heb dezelfde airco.
maar gebruik hem niet zo vaak.
zal er eens op letten.
Alvast bedankt! :)

Ik nu ook niet meer. Met temperaturen tot 25° is het aangenaam met de raam open. Maar in die hete maand juli in de auto stappen terwijl die heel de dag in de zon stond, is toch wat anders. Dan helpt zo'n open raampje niet veel. :?
Fiat Grande Punto Dynamic 1.3 JTD 75 pk
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Bericht door wcabro »

Bij mijn vorige auto ook gehad , toen zat er te weinig koelgas ion het systeem , dus gewoon ff terug naar de dealer ff laten checken.

groeten wcabro :wink:
Gebruikersavatar
miechiwi
Nuovo Arrivato
Berichten: 84
Lid geworden op: do aug 03, 2006 18:43
Locatie: Beerse, België

Bericht door miechiwi »

wcabro schreef:Bij mijn vorige auto ook gehad , toen zat er te weinig koelgas ion het systeem , dus gewoon ff terug naar de dealer ff laten checken.

groeten wcabro :wink:
Bedankt voor de tip!
Terug naar de dealer dus :)
Fiat Grande Punto Dynamic 1.3 JTD 75 pk
Plaats reactie