Knipperlicht schakelaar

Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

diabloNL schreef:Ja dat dubbele knipperen bij aanzetten heb ik ook. Het is net alsof er al een soort module constant aan het schakelen is en dat je puur de verbinding maakt naar het lampje. :P
Dit is ook wat ik bedoel. denk ik :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
miechiwi
Nuovo Arrivato
Berichten: 84
Lid geworden op: do aug 03, 2006 18:43
Locatie: Beerse, België

Bericht door miechiwi »

Ik heb van al de genoemde problemen ook last. Vooral het even snel wisselen van rijstrook is vervelend als de hendel vrij zwaar is. Of wel duw je juist iets te hard en duw je hem helemaal naar beneden ofwel knipper je niet.

Het warm weer probleem het ik ook. Echt vervelend. Je verwacht dat em afslaat, maar je moet em manueel uitzetten.

Ook bij het terugslagen van de hendel. Knippert ie gemakkelijk naar de andere kant.

Dat "aarzelen" of "struikelen" of hoe je het ook noemt, is lastig. Ik ga er zeker iets van zeggen tegen mijn dealer bij mijn onderhoud in september.
Fiat Grande Punto Dynamic 1.3 JTD 75 pk
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Vreemd. Gisteren ging hij nog loodzwaar en vandaag gaat hij opeens weer een stuk lichter. Hij gaat nu iets zwaarder als rechts maar het is een stuk beter. Ik snap er in ieder geval geen snars van maar het schijnt dat het normaal is op een Fiat dat "problemen" komen en gaan. :?
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Vandaag nieuwe schakelaar erin gezet bij de dealer en hij lijkt het perfekt te doen. Ik zeg "lijkt" want eerst maar eens morgenochtend kijken als de temperatuur wat lager is. Bij warm weer deed hij het namelijk heel soepel. :? In ieder geval voelt het goed aan.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Ik herken dit verschijnsel. In mijn oude punto was het niet anders, in de GP wel beter maar niet perfect, in tegenstelling tot andere auto's die ik heb gereden, o.a. Japanse auto's. Vooral het niet teruggaan naar de neutrale stand op het goede moment vind ik dan irritant omdat je dit voor andere weggebruikers natuurlijk niet wil. Ik merk wel dat het in de GP nog niet bepaald perfect is afgeregeld, terwijl ik had verwacht dat ze dat na alle feedback over de vorige punto speciale aandacht hadden gegeven. Kennelijk niet echt? :shock:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Het is gewoon heel vervelend en ik hoop dat het nu ook goed blijft. De vorige schakelaar ging namelijk pas bij 3000km problemen geven met het zware linker knipperlicht. Het probleem met het hangen bij warm weer en doorschieten naar links had ik al vanaf het begin. Ik hoop dat het morgen lekker warm wordt zodat ik hem terug naar huis even goed kan testen
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Plaats reactie