SilverVision knipperlicht

diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

SilverVision knipperlicht

Bericht door diabloNL »

Ik heb de standaard oranje knipperlichten vervangen in de koplamp units. Nu zitten er zilvere in die alleen oranje zijn als het lampje aan staat.

Het zijn deze en je kan ze bij verschillende autoshops kopen voor ongeveer 17 Euro. Ik vind het persoonlijk mooier staan dan die oranje gloed.

Afbeelding

Resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto met de blauwe gloed in de koplamp wordt veroorzaakt door de Mega White lampen die je bij elke autoshop kan kopen. Als ze aan staan is het helemaal mooi maar helaas kon ik het effect niet weergeven op mijn camera. Het enige dat ik nu nog moet doen zijn de stadslichten vervangen naar iets wat witter licht geeft. Als iemand een tip heeft hoor ik het graag!

Afbeelding
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

ik heb die ook steken :wink: 8)
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Persoonlijk heb ik voor het dim/grootlicht Philips Power2Night GT150 lampen en voor het stads/parkeerlicht heb ik Philips Blue Vision.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Ik heb lang getwijfeld over die Power2Night lampen. Zijn die net zo wit als die Mega Whites?
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Ik heb lang getwijfeld over die Power2Night lampen. Zijn die net zo wit als die Mega Whites?
Ze zijn behoorlijk wit en geven een hele mooie duidelijke lichtbundel, maar gezien de naam "mega whites" zullen die wel net iets witter zijn. Wat ik zelf mooi vind aan de Power2Night is dat ze (vooral ook wanneer ze niet branden) een blauwe reflectie geven in de lamp, dankzij de blauwe punt van de lamp. De rest is vergelijkbaar met het glas van de Blue Vision.

Voor het stadslicht heeft Philips eigenlijk alleen de Blue Vision als interessant type (ze maken de W5W lamp alleen in Blue Vision/standaard en longer life uitvoering).
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Is die bluevision w5w een beetje wit want 5 jaar geleden had ik ze erin en zag ik weinig verschil.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Is die bluevision w5w een beetje wit want 5 jaar geleden had ik ze erin en zag ik weinig verschil.
Die is een stuk witter dan standaard lampen. Voorheen zag je inderdaad weinig verschil, maar ik meen dat Philips de specificatie een jaar of 2 á 3 geleden heeft gewijzigd. Ik ben er tevreden mee in ieder geval.

Je kunt natuurlijk ook naar de betere autoshop gaan en daar kijken of ze nog wat extreme aziatische shit hebben, maar ik denk niet dat er op het gebied van W5W lampen veel bijzonders te krijgen is.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Ok man bedankt. Ik ga vanmiddag nog maar eens naar Halfords om een setje bluevision w5w op te halen. :D
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
stefan
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: di jun 27, 2006 14:09
Locatie: gorinchem

Bericht door stefan »

ik heb ook de knipperlichten vervangen door chroomlook knipperlichten en de stad licht zitten ook van die vel wiite wij verkopen hier die chroom lampen voor 13.50 ex btw misschien kan ik wel wat korting regelen
fiat gp 1.4 16v sport exotica red
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

stefan schreef:ik heb ook de knipperlichten vervangen door chroomlook knipperlichten en de stad licht zitten ook van die vel wiite wij verkopen hier die chroom lampen voor 13.50 ex btw misschien kan ik wel wat korting regelen
Welke lampjes heb jij gebruikt voor stadslicht?
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
stefan
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: di jun 27, 2006 14:09
Locatie: gorinchem

Bericht door stefan »

ik heb de w5w bluevision ultra van philips gebruikt kosten bij ons op de zaak 3.5 ex btw
fiat gp 1.4 16v sport exotica red
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Ok thanks! :D Alleen is jullie zaak een beetje ver weg voor mij. :P
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

Ziet er goed uit zo Diablo!! :D
ook wel iets voor ons (maar dan moet de GP wel eerst komen natuurlyk :roll: )
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

silvervision

Bericht door walpunto »

had ik ook al gedaan gelijk de eerste dag veel mooier gezicht
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

silvervision

Bericht door walpunto »

stafan waar werk je en kom je ook de 9e
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Plaats reactie