ff schrikken

Marcel A
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 21:09
Locatie: Baarn

Bericht door Marcel A »

Je hebt gelijk, verplaats ze anders naar de/het juiste topic.
Laatst gewijzigd door Marcel A op di sep 19, 2006 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Marcel
joedelta

Bericht door joedelta »

Marcel A schreef:Je hebt gelijk, verplaats ze anders naar de juiste topic.

Als we het hier bij houden, dan laat ik het maar zo. Moeten jullie wel plechtig beloven on-topic te blijven :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ik schrok vanmorgen ook ff.

reed om half 6 op een donkere landweg met grootlicht op.
bij het insturen van een flauwe bocht waar links en rechts bomen staan, kwam er opeens een tegenligger in mijn blikveld.
ik schrok er van en wilde snel het grootlicht uitzetten.
door dat ff snel gleed mijn hand bij het naar me toe trekken van de hendel, over de hendel heen.
waarbij ik niet alleen het grootlicht uit zette, maar tegelijk alle verlichting.
toen was het pas echt schrikken want ik zag niets meer.

omdat de draaiknop waarmee je het licht aan/uit zet aan het uiteinde van de hendel zit heb ik hier aan (doordat ik over de hendel gleed) per ongeluk gedraaid.
maar gelukkig rij ik deze weg elke dag dus ben er zonder kleer scheuren vanaf gekomen. :wink:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Gelukkig ging het goed Hannes!

Moet me toch afvragen waarom je groot licht gebruikt als je er toch elke dag rijdt?
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

hannes schreef:ik schrok vanmorgen ook ff.

reed om half 6 op een donkere landweg met grootlicht op.
bij het insturen van een flauwe bocht waar links en rechts bomen staan, kwam er opeens een tegenligger in mijn blikveld.
ik schrok er van en wilde snel het grootlicht uitzetten.
door dat ff snel gleed mijn hand bij het naar me toe trekken van de hendel, over de hendel heen.
waarbij ik niet alleen het grootlicht uit zette, maar tegelijk alle verlichting.
toen was het pas echt schrikken want ik zag niets meer.

omdat de draaiknop waarmee je het licht aan/uit zet aan het uiteinde van de hendel zit heb ik hier aan (doordat ik over de hendel gleed) per ongeluk gedraaid.
maar gelukkig rij ik deze weg elke dag dus ben er zonder kleer scheuren vanaf gekomen. :wink:
Och, toen ik vanaf de GP meeting naar mijn schoonouders reed draaide ik het verkeerde pookje uit bij een splitsing van snelwegen. De verlichting ipv de cruise control...
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Dat is inderdaad schrikken Hannes, gelukkig is het goed afgelopen. :D
Plaats reactie