Op zoek naar een foto...

Plaats reactie
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Op zoek naar een foto...

Bericht door Thegroov »

Ik heb een pevo in bestelling staan, een week of drie nu, en bekenden willen graag zien hoe hij er uit ziet. Nu laat ik steeds foto's zien met als extra opmerking: 'Zo is ie, maar dan net even anders...'. Dus ben ik eigenlijk op zoek naar een foto van een pevo die er net zo uit ziet als die ik besteld heb. Niet zo moeilijk? Nou, ik kan er niet een vinden....

Heeft iemand een foto van een punto evo 1.3 mjet, crossover black, racing, met blue & me en racing pakket met de 16 inch wielen 4AY.

Groetjes, Frank.
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Op zoek naar een foto...

Bericht door Giovanni Tutore »

Die combinatie is erg nieuw. :idea: GEBRUIK de Engelse webside configurator :P
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Op zoek naar een foto...

Bericht door Thegroov »

Thanks Gio,

Hij is het bijna, alleen net niet helemaal :cry: Ik zie dat ze de racing uitvoering GP noemen, alleen kennen ze de wielen niet die hier verkrijgbaar zijn en ik heb gekozen. Maar het geeft wel een goed beeld van hoe hij wordt.
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Re: Op zoek naar een foto...

Bericht door P-EVO »

Thegroov schreef:Ik heb een pevo in bestelling staan, een week of drie nu, en bekenden willen graag zien hoe hij er uit ziet. Nu laat ik steeds foto's zien met als extra opmerking: 'Zo is ie, maar dan net even anders...'. Dus ben ik eigenlijk op zoek naar een foto van een pevo die er net zo uit ziet als die ik besteld heb. Niet zo moeilijk? Nou, ik kan er niet een vinden....

Heeft iemand een foto van een punto evo 1.3 mjet, crossover black, racing, met blue & me en racing pakket met de 16 inch wielen 4AY.

Groetjes, Frank.
Hoi Franck,
Misschien is dit niet helemaal wat je zoekt,maar kijk eens op de site netcarshow.com want die is wel erg mooi met veel foto's.
Ook leuk om te gebruiken als bureaublad.

Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Op zoek naar een foto...

Bericht door Bennink »

Ik heb die combinatie inderdaad nog niet voorbij zien komen... Meeste mensen gaan toch voor de 439 velgen, ipv de 4AJ velgen.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Op zoek naar een foto...

Bericht door Thegroov »

P-EVO schreef:
Hoi Franck,
Misschien is dit niet helemaal wat je zoekt,maar kijk eens op de site netcarshow.com want die is wel erg mooi met veel foto's.
Ook leuk om te gebruiken als bureaublad.

Groetjes BEN
Hoi Ben,

Daar staan wel heel veel mooie foto's ja! Dank je voor de tip.
Plaats reactie