Grande Reclame Punto's

Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

is een dopje ipv je ruitenwisser geen mooier gezicht? je moet m alleen wel ervoor uitboren...
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door chrispino »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:is een dopje ipv je ruitenwisser geen mooier gezicht? je moet m alleen wel ervoor uitboren...
Ik weet het, ik ben nog bezig met het bedenken van een oplossing voor dit probleem. :mrgreen:
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

chrispino schreef:
CRaZy_CoPTeR69 schreef:is een dopje ipv je ruitenwisser geen mooier gezicht? je moet m alleen wel ervoor uitboren...
Ik weet het, ik ben nog bezig met het bedenken van een oplossing voor dit probleem. :mrgreen:
dopje ken je bij de automaterialen zaak halen, paar rubbertjes ertussen. vond/vind het zelf mooier staan en met de achterruitverwarming aan heb ik ook geen last van die druppels.

Afbeelding
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door swans »

het is natuurlijk niet erg dat je gp eens vies is maar wil je voortaan als je je kofferklep dicht doet de daarvoor bestemde handgreep gebruiken? :roll:
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door Sunrise »

swans schreef:het is natuurlijk niet erg dat je gp eens vies is maar wil je voortaan als je je kofferklep dicht doet de daarvoor bestemde handgreep gebruiken? :roll:
Daarin is hij niet alleen :lol: . Kijk maar regelmatig onderweg naar GP's, je ziet regelmatig "vingertjes" staan -]
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door Hellfire »

swans schreef:het is natuurlijk niet erg dat je gp eens vies is maar wil je voortaan als je je kofferklep dicht doet de daarvoor bestemde handgreep gebruiken? :roll:
Dat vraag ik ook altijd aan mijn passagiers. :lol:
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door Goose »

ik vind't idd ook veel mooier met dat dopje, maar daar moet je toch niets voor uitboren ??

heb dat vroeger ook 'ns bij m'n golfje gedaan, je moet toch "gewoon" volledig die mechaniek vd ruitenwisser demonteren ??
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door ed.de.vries »

Juist, er hoeft (valt) niks UIT te boren, ruitenwisser matriaal gewoon uitbouwen.
wel de eventueel aanwezige gaatjes goed afdichten.
silicoon transparant kit doet wonderen wat afdichting betreft,vooral bij rubber afdichting.
s6 alvast met de eventueele demontage, o ja: denk er wel om dat de stroomdraadjes van ruitenwisser motor goed afgeschermd moeten worden,leg ze ook meteen wat vast dan
vindt je ze altijd terug,als je de zaak weer wil monteren later.
der ALTE. ~]
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Re: Grande Reclame Punto's

Bericht door Sappel »

Heren,

gaarne plaatjes plaatsen van Grande Reclame Punto's en geen discussie over dopjes in dit topic aub.


Vriendelijk bedankt en Groetsels

Sappel
Plaats reactie