Grande punto t-jet 2007 Gechipt of niet

Plaats reactie
MaikK
Berichten: 3
Lid geworden op: vr jan 03, 2014 13:07
Locatie: Oldenzaal

Grande punto t-jet 2007 Gechipt of niet

Bericht door MaikK »

Beste leden ben net nieuw hier, heb mijn GP tjet nog niet eens en heb er nu al een vraag over. Ik heb een blauwgrijze gp gekocht bij een auto bedrijf in Boxmeer.
Er zit al een sticker van jullie club op, ik ben er dit weekend geweest met een vriend van me (een fiat 1e monteur) en tevens ook een GP t-jet eigenaar. Hij had het vermoeden dat deze GP al gechipt was maar zeker weten deed hij het ook niet, hij had het gevoel dat hij sneller was dan de zijne. Voor de rest een piekfijne wagen met weinig kilometers.
Dus na dit lange verhaalwil ik dus vragen of deze gechipt is, als de oude eigenaar of andere leden hem herkennen trouwens het kenteken is 60-xr-ph.

Alvast bedankt :D
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Grande punto t-jet 2007 Gechipt of niet

Bericht door Odelot »

Hij komt mij niet bekend voor eigenlijk. Zit er geen factuur bij door wie hij gechipt is ofzo, of heb je daar niet naar gekeken?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Anyways
Senior Stato
Berichten: 657
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 21:38
Locatie: Groningen-city

Re: Grande punto t-jet 2007 Gechipt of niet

Bericht door Anyways »

Zo zat ik ook al te denken :) Aangezien wij clubkorting krijgen bij Savali is de kans het grootst dat hij daar gechipt is, als hij gechipt is. Misschien kan een belletje naar Savali iets ophelderen. Wellicht kunnen ze daar a.d.h.v. het kenteken zien of hij daar gechipt/getuned is..
Laatst gewijzigd door Anyways op vr jan 03, 2014 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Grande Punto 1.4 16V T-jet Arancione Spassoso, 155pk, 275Nm (Savali), 18" OZ Ultraleggera
AP-schroefset, K&N luchtfilter, EBC-remsysteem, EPS rvs-uitlaat + sportkat.


Afbeelding
MaikK
Berichten: 3
Lid geworden op: vr jan 03, 2014 13:07
Locatie: Oldenzaal

Re: Grande punto t-jet 2007 Gechipt of niet

Bericht door MaikK »

Er zit geen bonnetje bij wel aan de dealer gevraagd, hele onderhoudsgeschiedenis wel. Maar daar heb ik niet veel aan :P
Maar denk dat ik Savali wel even opbel. Bedankt voor de tip :D
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Grande punto t-jet 2007 Gechipt of niet

Bericht door Odelot »

Bij Savali houden ze wel een kentekenregister bij van de auto's die daar gechipt zijn. Als ie daar gechipt zou zijn dan weet je dat dus zo :)
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie