super 2000

Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Die middelste foto.... supervet! :shock:
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
unga
Senior Stato
Berichten: 552
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 8:22
Locatie: Purmerend

Bericht door unga »

die voorlaatste foto vind ik wel gaaf
GP 1.2 8v sportsound crossover black
Gebruikersavatar
Bor de Wolf
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 12:43
Locatie: Volgens mijn navigatie hier!

Bericht door Bor de Wolf »

Een wolf verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Gebruikersavatar
Mr.T
Nuovo Arrivato
Berichten: 19
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 21:02
Locatie: Heist-op-den-Berg (België)

Bericht door Mr.T »

hier nog een paar foto's van een s2000 gisteren in de TAC rally in tielt.
de belgisch kampioen is een aankoop van een s2000 aan het overwegen,
maar hij weet nog niet welke. dit weekend de fiat uitgetest, en binnen enkele weken waarschijnlijk een peugeot.
ik hoop dat hij voor de fiat kiest, dan wordt het bk rally weer een mooie en snelle auto rijker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

meer foto's waaronder een uitstapje in een beekje :? vindt je op
http://www.tacrally.be/index.asp
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Mooie foto's.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Twee Abarths Grande Punto S2000 op erepodium IRC-rally van Rusland
(7/14/2008)
De twee Abarths Grande Punto S2000 van het officiële Abarth-fabrieksteam hebben dit weekend een uitstekende prestatie geleverd in de Rally van Rusland, het vierde evenement in het Intercontinental Rally Championship. Beide Abarth-coureurs eindigden op het erepodium waardoor belangrijke punten voor het kampioenschap bij de merken en bij de rijders werden behaald.
Door de zware regenval voor de start waren de onverharde bospaden in Rusland nabij de Finse grens verraderlijk geworden. Doordat de klassementsproeven twee maal werden gereden lagen er de tweede doorgang ook nog eens de nodige losgewoelde stenen op het parcours. Direct vanaf de start nestelden de Abarth-rijders Basso en Alen zich op de 2e en 3e plaats. Alen kreeg echter op de eerste dag twee lekke banden waardoor hij na de vierde klassementsproef van de 2e naar de 6e plaats zakte.

De tweede dag verloor Giandomenico Basso enkele plaatsen door remproblemen en klom de voormalige WRC-rijder Kopecky op naar de 2e plek. Maar na de 7e klassementsproef hadden de Abarth-rijders weer orde op zaken gesteld. Anton Alen, vorig jaar winnaar van de rally in Rusland, scoorde een snelste tijd op de met 29 kilometer langste proef van de rally, Topolki. Hierdoor keerde hij als 2e terug in het servicepark ondanks weer een lekke band op de voorlaatste KP. Ook Basso kon een snelste tijd noteren, op KP 10, waardoor hij de derde plaats steviger in handen kreeg, ondanks 40 seconden tijdverlies op de laatste proef van dag 2 door een beschadigde voorruit.

Op de derde dag bleven de drie topposities ongewijzigd, omdat de twee Abarth-rijders belangrijke concurrenten voor de titel, Peugeot-rijders Freddy Loix en Nicolas Vouilloz, achter zich wisten te houden. Anton Alen: “Ik ben drie keer lek gereden. Jammer, want anders had ik zeker om de overwinning kunnen strijden. Die lekke banden hebben echter te veel tijd gekost. Maar als Abarth-team hebben we hier uitstekend gepresteerd.â€
Plaats reactie