Mijn eerste Punto !!

Plaats reactie
Jesper
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 18, 2016 11:18

Mijn eerste Punto !!

Bericht door Jesper »

Hallo allemaal,

Gister mijn allereerste Fiat gekocht. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Fiat Grande Punto 1.4 16v Sport.
De auto staat helaas nog bij de garage omdat de distributie riem nog vervangen moet worden. Verder word
er nog een nieuwe APK op de auto gezet en word de auto nog helemaal schoon gemaakt (van binnen en van
buiten). Er zijn wel een aantal dingen die ik nog aan de Punto wil veranderen. Maar voordat ik daar over begin
eerst een paar foto's.

Voorkant:
Afbeelding
Achterkant:
Afbeelding
Interieur voorin:
Afbeelding

Zoals hierboven ook al gezegd zijn er een aantal aanpassingen die ik wil maken. Ik wil er graag een andere
uitlaat onder een die een beetje meer kabaal heeft (niet te erg). Ik heb nog geen idee voor welke ik wil
gaan dus tips zijn welkom. Ook wil ik graag de achterste ramen blinderen. De spiegels die nu verchroomd
zijn wil ik graag in het zwart hebben. Ook staat op de planning om twee Italiaanse stickers aan elke kant
van de auto plakken daarvoor wil ik deze gebruiken: http://www.tuningstickers.nl/static/upl ... ing_ts.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder lijkt het me ook leuk om nog een GPC sticker op de auto te kunnen plakken maar ik weet niet of het
mogelijk is om nog aan deze te komen. Dat zijn mijn plannen tot nu toe. Helaas is de portemonnee na de
aankoop niet heel vol meer dus deze upgrades zullen eerst even moete wachten :(.
Bedankt voor het lezen :).

Groetjes Jesper
BZ91
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: wo okt 07, 2015 23:26

Re: Mijn eerste Punto !!

Bericht door BZ91 »

Welkom! Hij staat er strak bij 8)
Jesper
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 18, 2016 11:18

Re: Mijn eerste Punto !!

Bericht door Jesper »

Bedankt ben er erg blij mee :).
Laatst gewijzigd door Rudabroda op di jun 21, 2016 6:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd, zie richtlijnen.
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Mijn eerste Punto !!

Bericht door Rudabroda »

Welkom op het forum. :-]
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Plaats reactie