FOTO'S VAN MIJN GP !!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Bericht door SANDER »

jeroengt schreef:mooie wagen hoor en mooie velgen van mak ik heb ze in de black mirror versie
mischien een goede tip, de remtrommels achter roesten altijd als een gek ik heb ze gewerfd met hammerite dat is in verschillende kleuren te krijgen en je ziet die lelijke roest niet meer
Bedankt voor de tip. Waar kun je dat spul kopen? moet je dan eerst schuren enzo? Hoe heb je het precies gedaan?

Ik hoor graag van je !

_________________
Sander

GP 1.4 8v Edizione Cool | Crossover Black | 15" Mak Veleno velgen | Subwoofer | Zijskirts | Achterspoiler | Stootstrips |
Middenarmsteun | Cruisecontrol |


Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Ziet er geweldig uit Sander. Hele fraaie velgen ook!
Veel plezier ermee. :D
Gebruikersavatar
jeroengt
Junior Stato
Berichten: 471
Lid geworden op: zo mar 11, 2007 10:31
Locatie: Ede

Bericht door jeroengt »

ik heb het bij de praxis gekocht een eigen merk was veel goekoper dan de hammerite je kunt het in principe gewoon over roest heen schilderen maar ik heb even een schuurpapiertje eroverheen gehaald hoeft niet roestvrij te zijn maar dan is het in ieder geval mooi glad.
een tip gebruik wegwerpkwasten want dat spul droogt nog op de kwast .
met 1 keer schilderen dekte het bij mij goed dus snel klaar
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Ziet er netjes uit hoor, ook gelijk met de velgjes eronder.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Mooie GP heel erg mooi veel plezierige km"s en geniet er van. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
grande"black_mumba
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: di jun 19, 2007 21:35

eindelyk :p nog 1 dag

Bericht door grande"black_mumba »

hoi mensen,

men naam is Mirsad en ik heb zo'n goei 2 weken geleden my hier op deze forum geregistreerd. Ik heb 4 weken geleden een crossover black 1.3 mjet 5dr besteld dynamic uitvoering 75PK en niet 90PK. En morgen moet ik em gaan halen. Kheb em al by de dealer al gaan bezichtigen en hy ziet er eherm eherm lekker uit :D om eerlyk te zyn uit enthousiasme en al heb ik niet naar alle details gekeken zoals banden welke maat enzo.

nu mijn commentaar en vraag en al:
standaard heb ik gelezen staan er 175/60/r15 banden op, ik zou graag
zoals SANDERS ook zo'n mooie 15" velgen kopen en gwn de originele banden overplaatsen en klaar is kees, is het mogelyk vanwege de bandbreedte? Welke maten haden jouw banden SANDERS?

PS: Sanders, ze zien er klein en fijn en gaaf uit!!!
Afbeelding

Checked: 1.3 MJet Dynamite Crossover Black, 75pk, 15" Magma by Kronprinz velgen, rode remklauwen en -trommels, frontgrills spuiten, ruiten 95% blinderen, booskijkers
To do: ...
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Heel veel succes en welkom hier op het forum.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Re: eindelyk :p nog 1 dag

Bericht door SANDER »

[quote="grande"black_mumba"]hoi mensen,

men naam is Mirsad en ik heb zo'n goei 2 weken geleden my hier op deze forum geregistreerd. Ik heb 4 weken geleden een crossover black 1.3 mjet 5dr besteld dynamic uitvoering 75PK en niet 90PK. En morgen moet ik em gaan halen. Kheb em al by de dealer al gaan bezichtigen en hy ziet er eherm eherm lekker uit :D om eerlyk te zyn uit enthousiasme en al heb ik niet naar alle details gekeken zoals banden welke maat enzo.

nu mijn commentaar en vraag en al:
standaard heb ik gelezen staan er 175/60/r15 banden op, ik zou graag
zoals SANDERS ook zo'n mooie 15" velgen kopen en gwn de originele banden overplaatsen en klaar is kees, is het mogelyk vanwege de bandbreedte? Welke maten haden jouw banden SANDERS?

PS: Sanders, ze zien er klein en fijn en gaaf uit!!![/quote]

Hallo Misrad,
Ik heb gewoon de standaard banden om de nieuwe velgen laten plaatsen. Op www.mijnautovelg.nl kun je de GP aanklikken en kijken welke velgen eronder passen. Mijn bandenmaat is 175/65/15 , net als jouw diesel volgens mij. Dus succes met de velgen en bedankt voor het compliment !!

_________________
Sander

GP 1.4 8v Edizione Cool | Crossover Black | 15" Mak Veleno velgen | Subwoofer | Zijskirts | Achterspoiler | Stootstrips |
Middenarmsteun | Cruisecontrol |


Afbeelding
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Bericht door SANDER »

jeroengt schreef:ik heb het bij de praxis gekocht een eigen merk was veel goekoper dan de hammerite je kunt het in principe gewoon over roest heen schilderen maar ik heb even een schuurpapiertje eroverheen gehaald hoeft niet roestvrij te zijn maar dan is het in ieder geval mooi glad.
een tip gebruik wegwerpkwasten want dat spul droogt nog op de kwast .
met 1 keer schilderen dekte het bij mij goed dus snel klaar
Jeroen, is het gewoon een kwestie van je wiel eraf halen, de boel schuren en schilderen en het wiel weer monteren? Ik heb nu ook hamerite gekocht en wil het binnenkort gaan aanpakken.

Ik hoor graag van je!
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Gebruikersavatar
RonaldV
Berichten: 8
Lid geworden op: zo aug 20, 2006 2:29
Locatie: Leiderdorp

Bericht door RonaldV »

Goede Foto Camera, Zijn alle keuzes van punto rijders altijd de beste?
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

RonaldV schreef:Goede Foto Camera, Zijn alle keuzes van punto rijders altijd de beste?
Klopt, het is ook: Volg de GP rijder ipv volg de skodarijder
Plaats reactie