..iFiat.. The Black Mumba ... FOTO's

Gebruikersavatar
WarrumBuffet
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: ma jun 18, 2007 12:07
Locatie: Hoofddorp

Bericht door WarrumBuffet »

Zeer mooi!

Je hebt natuurlijk wel een voordeel, dat het rood bij jullie terugkomt in het nummerbord :wink: :!:
grande"black_mumba
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: di jun 19, 2007 21:35

Bericht door grande"black_mumba »

WarrumBuffet schreef:Zeer mooi!

Je hebt natuurlijk wel een voordeel, dat het rood bij jullie terugkomt in het nummerbord :wink: :!:
das inderdaad ook een feit, ik vind duitse nummerplaten erg stoer, men zuster woont in duisburg en heeft op haar honda civic 2006 "DU II - 2222"

maar jah, het zijn maar nummerplaten

PS: kom hier wonen :p
Afbeelding

Checked: 1.3 MJet Dynamite Crossover Black, 75pk, 15" Magma by Kronprinz velgen, rode remklauwen en -trommels, frontgrills spuiten, ruiten 95% blinderen, booskijkers
To do: ...
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

[quote="grande"black_mumba"]

@tomasso: heb ze zelf gedaan, foliatec heeft goeie verf.. moest eerst de roest erafschuren en dan een namiddag opofferen.[/quote]

dat gaat met rode verf van hammerite ook hoor :wink: scheelt meer dan de helft in prijs en blijft ook zitten :wink:
Afbeelding
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: ..iFiat.. The Black Mumba ... FOTO's

Bericht door Giovanni Tutore »

[quote="grande"black_mumba"]Afbeelding[/quote]
Goed voorbeeld doet goed volgen:
Afbeelding
En iMi, tnx voor de uitleg :wink:
Gebruikersavatar
Chem
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: do mei 11, 2006 7:56

Bericht door Chem »

Die grill ziet er wel erg mooi uit zeg. Ik was 2 weken geleden in Brazilië en zag dat daar het onderste gedeelte van de grill standaard dezelfde zilveren kleur heeft als het bovenste gedeelte. Ik heb er daar niet echt op gelet maar als ik deze foto's zie dan is het zeer geslaagd. De volgende keer dat ik in São Paulo ben ga ik maar eens een Fiat dealer bezoeken om te kijken of ik dat ding kan kopen. En ook wat andere details die daar veel smaakvoller zijn dan hier, zoals alle lichten. Ook de klokkenwinkel was prachtig, leek sterk op die van de Bravo.
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Bericht door Giovanni Tutore »

Daar had ik het idee ook vandaan en daarom dus ook de zwarte lichten... 8)
Gebruikersavatar
marcopunto
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 11:16
Locatie: Kalmthout

Bericht door marcopunto »

Auto gaaf ... velgen in mijn ogen een afknapperd (hoogstwaarschijnlijk de naam alleen al die mijn maag doet keren - kronprinz ... verdamme, hoe komen ze er op).
10e Fiat, 3e Punto: GP 3d 1.3jtd 90pk emotion dualogic-chemical grey-leder-skydome-17"-skirts-dakspoiler-esp-subwoofer-park-en regensensor-donkere zijruiten,
2e Lancia: Delta 1.6jtd sixtronic platino - grigrio tempesta/nero lava opaco
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Bericht door Giovanni Tutore »

Begin je nu alweer over smaak?........... ......... ... . . .
Plaats reactie