Eindelijk! heb ik mijn GP (Een witte Emotion 1.9 JTD 120 pk)

Gebruikersavatar
Da Noize
Berichten: 5
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:01
Locatie: Almere

Eindelijk! heb ik mijn GP (Een witte Emotion 1.9 JTD 120 pk)

Bericht door Da Noize »

Hoi, wat fotootjes van mijn nieuwe GP:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben er al helemaal verliefd op! :D

Die witte kleur was verplicht ('t is een lease) maar ik vind het wel mooi bij deze auto
Hij wordt wel erg snel vies (Die stomme vliegen moeten uitkijken waar ze vliegen!) en ik durf hem niet te wassen vanwege nog moeten uitharden van lak (klopt dit?)

Mijn opties zijn trouwens: 16" velgen, achterspoiler, sideskirts, mp3 speler en subwoofer

O ja zoals je ziet ontbreekt de rode zone op de teller, wanneer zit ik in rood? 5000 ofzo?
Laatst gewijzigd door Da Noize op wo okt 24, 2007 8:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

gewoon wassen die WIITE (gaaf man) GP. Zonde van die vliegen zo. Die moeten inderdaad beter uitkijken. Wat uitharden van de lak. Ik heb mijn GP ook de tweede dag al gewassen. Het regende zijn best met aflevering en de GP was vuil voor ik thuis was.... Dus gewoon wassen, alleen niet "schuren".

PS: komt er nog belettering op je GP, want ik vind dat witte steeds stoerder.
Afbeelding
Gebruikersavatar
suus
Junior Stato
Berichten: 246
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 14:24
Locatie: Moerdijk

Bericht door suus »

mooie auto zeg, heel veel plezier ermee.
Wagenparkbeheerder van 2 Grande Punto's, een 1.4 t-jet Sport en een 1.3 mtj Actual. De een is chemical grey en de ander underground grey.
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Bericht door scoop »

Mooi interieur hoor, in de 2007 uitvoering. Ik zou die zo met je willen ruilen... ;)

Het "rode gebied" op de toerenteller ontbreekt op alle uitvoeringen, behalve op de Sport volgens mij. Het rode gebied voor dieselmotoren begint bij 4500 rpm. Het heeft echter weinig zin om veel verder dan 4000 rpm door te trekken, want daar ligt het maximale vermogen van deze motor en wordt erg snel minder naarmate je meer toeren maakt. Soewieso kun je bij een diesel ook veel eerder doorschakelen, want het meeste koppel heb je toch rond de 2000 rpm. Je kunt - in tegenstelling tot bij een benzinemotor - al een vlotte acceleratie krijgen bij lage toeren.
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Sjiek hoor dat witte, verplicht een witte lijkt mij geen straf als je 'm zo ziet.
Rogar

Bericht door Rogar »

Ziet er zeker goed uit! Zonde van die vliegen, maar geef ze eens ongelijk: iedereen wil hem van dichtbij zien!
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Bericht door SANDER »

Mooie auto hoor !!

En die vliegen moeten idd uitkijken waar ze vliegen.
Dat wordt veel wassen voor je.

Veel plezier ermee!
:D :D :D :D :D :D :D
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Schitterende wagen :shock: ook erg mooie velgen!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

mooie wagen hoor veel plezier ermee.

nu kan je je mooi ook opgeven voor de meeting op 1sept.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

woww die is mooi zeg proficiat geniet er maar van. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

Dat nieuwe Emotion interieur zit er bijzonder fraai uit....de buitenkant van de GP ook trouwens.
Ik heb geen spijt dat ik geen wit heb genomen voor de T-Jet, maar eerlijk is eerlijk, dat wit is mooi! :D
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Gefeliciteerd met je nieuwe ( mooie ) aanwinst!! :D


Het is geen kritiek maar het valt me op dat de onderste raamlijn bij de b stijl niet doorloopt, of zie ik dat verkeerd??? :roll: :roll:


De rest is het een mooie wagen met een kwetsbare kleur, dus het wordt wel veel autowassen voor je!!! :lol: :lol: :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

///// schreef: Het is geen kritiek maar het valt me op dat de onderste raamlijn bij de b stijl niet doorloopt, of zie ik dat verkeerd??? :roll: :roll:
Klopt!

De ramen zitten gelijk, maar bij de voorportieren zit er een rubber rand onderaan en op de 3-deurs zit die er niet bij de achterste zijruiten.
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

joedelta schreef:
///// schreef: Het is geen kritiek maar het valt me op dat de onderste raamlijn bij de b stijl niet doorloopt, of zie ik dat verkeerd??? :roll: :roll:
Klopt!

De ramen zitten gelijk, maar bij de voorportieren zit er een rubber rand onderaan en op de 3-deurs zit die er niet bij de achterste zijruiten.


Dat vind ik eigenlijk niet zo mooi, want het moet eigenlijk gelijk lopen, en ik hoop dat ze een oplossing kunnen vinden.

Vindt je dat ook ??
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Als ze hem weer gaan vernieuwen kan Fiat over een jaartje dat misschien wel recht krijgen.


Dus ik heb voor Fiat al huiswerk bedacht!! :lol: :lol:
Plaats reactie