nieuwe Interieur GP Emotion

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tjetjewatletje
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: do aug 02, 2007 9:10

nieuwe Interieur GP Emotion

Bericht door tjetjewatletje »

Hallo!
Ik heb bijna een gp 1.4 tjet Emotion besteld maar ik vraag me af hoe deze er van binnen uit ziet. Alle interieuren van de punto's zijn namelijk anders nu en ik heb tot nu toe alleen de oude gezien. Kan er iemand wat fototjes van het nieuwe/huidige Emotion interieur plaatsen in dit topic? En weet er iemand wat voor stof het is? Is het velours, tweed of ...? Ook zou ik graag willen weten hoe die "uitstapverlichting onderaan voorste portieren" eruit ziet en de "Chromen details in het interieur".

Als iemand wat weet of misschien wat fototjes zou kunnen plaatsen/sturen naar mij zou fantastisch zijn!
T-jet Emotion - Canna DF grijs met.
16", side skirts/spoiler, dikke boxen optie.
Wouter81
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: za apr 21, 2007 17:02

Bericht door Wouter81 »

Afbeelding
Rogar

Bericht door Rogar »

Whahaha waar slaat dit nou weer op... :D
Gebruikersavatar
tjetjewatletje
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: do aug 02, 2007 9:10

Bericht door tjetjewatletje »

Ziet er goed uit! :lol: Haha grappenmaker
T-jet Emotion - Canna DF grijs met.
16", side skirts/spoiler, dikke boxen optie.
Wouter81
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: za apr 21, 2007 17:02

Bericht door Wouter81 »

Had je maar een Sport moeten bestellen. :twisted: :P
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Wouter81 schreef:Afbeelding

off topic

:lol: :lol: :lol: dat waren nog eens tijden, zo een equaliser heb ik ooit ook eens in een auto gehad.
voor de rest een rete strak dashbord uit de 60- er jaren :wink:
joedelta

Re: nieuwe Interieur GP Emotion

Bericht door joedelta »

tjetjewatletje schreef:Hallo!
Ik heb bijna een gp 1.4 tjet Emotion besteld maar ik vraag me af hoe deze er van binnen uit ziet. Alle interieuren van de punto's zijn namelijk anders nu en ik heb tot nu toe alleen de oude gezien. Kan er iemand wat fototjes van het nieuwe/huidige Emotion interieur plaatsen in dit topic? En weet er iemand wat voor stof het is? Is het velours, tweed of ...? Ook zou ik graag willen weten hoe die "uitstapverlichting onderaan voorste portieren" eruit ziet en de "Chromen details in het interieur".

Als iemand wat weet of misschien wat fototjes zou kunnen plaatsen/sturen naar mij zou fantastisch zijn!
De chromen details in het interieur betreft mat chromen deurhandles, en handgreep dashboardkastje, plus een mat-chromen strip horizontaal over het dash.

De uitstapverelichting betreft "puddle lights" (of zoiets). De lampjes verlichten de weg onder de voordeuren, zodat je niet per ongeluk 's-avonds in een plas stapt bij het uitstappen.

De stof is volgens mij dezelfde als bij de oude. Het is tweed, zeker geen velours. De kleuren zijn wel anders, maar verder is de vorm hetzelfde. :wink:
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Gebruikersavatar
tjetjewatletje
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: do aug 02, 2007 9:10

Bericht door tjetjewatletje »

Peli schreef:Heb hier wat foto's staan:
http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... i&start=45
Mooooooi :!: Bedankt voor de pics en de andere antwoorden. ziet er goed uit hoor! Goede kleur combinatie vind ik.
T-jet Emotion - Canna DF grijs met.
16", side skirts/spoiler, dikke boxen optie.
Plaats reactie