Aktiefoto's New Orleans Blue, Tjet

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

mooie foto's tomasso :wink:
je moeder neemt de bochten al super scherp, heeft de T-Jet al goed onder de knie :P
Gebruikersavatar
tomasso
Nuovo Arrivato
Berichten: 107
Lid geworden op: do jul 12, 2007 17:58

Bericht door tomasso »

hannes schreef:mooie foto's tomasso :wink:
je moeder neemt de bochten al super scherp, heeft de T-Jet al goed onder de knie :P
hi hi.... ze kan het bijna niet geloven dat hij zo lekker rijd!!!! Ik hoop zo voor haar dat ze veel plezier met deze Fiat gaat beleven!
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Nimbus schreef:
jeroengt schreef:hoe krijgen ze zoiets voor elkaar de rijdende auto scherp in beeld en de rest bewogen ziet er geweldig uit
Photofop
Nop :wink: Geen photoshop aan te pas geweest. Iig niet om het bewegingseffect te krijgen.
Seat Leon 1.9 TDi
Gebruikersavatar
tomasso
Nuovo Arrivato
Berichten: 107
Lid geworden op: do jul 12, 2007 17:58

Bericht door tomasso »

Joh@n schreef:
Nimbus schreef:
jeroengt schreef:hoe krijgen ze zoiets voor elkaar de rijdende auto scherp in beeld en de rest bewogen ziet er geweldig uit
Photofop
Nop :wink: Geen photoshop aan te pas geweest. Iig niet om het bewegingseffect te krijgen.
dat noemen ze "panning". lage sluitertijd en dan het bewegende object volgen. Dacht zelf dat ik al laag zat met deze foto's maar het kan wat lager of je komt in de photoshop terecht.

Die overige foto's (die oranje audi) zijn denk ik met een speciaal statief/bevestiging (kan even niet op exacte naam komen) aan de auto genomen en een flinke groothoeklens. Moet je alsnog de bevestigings armen/voeten van het statief wegshoppen : P
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Als je het statief goed monteert en de camera goed in kan stellen heb je nergens last van. Zo'n ding heet trouwens een autostatief. Voor zover ik begrepen heb van Martijn heeft hij een redelijk custom made, hij wil er iig weinig over loslaten.

bol.com heeft ze ook:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ection=SCE
Seat Leon 1.9 TDi
Plaats reactie