FOTO CONTEST OKTOBER 2007

joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Ik heb duidelijk vermeld dat je T/M de 15e de foto kan insturen.
16 oktober heb ik de foto's online gezet, dus jullie hebben de kans gehad. Doe je de volgende maand gewoon mee.

Maar nog 1 maal voor de duidelijkheid.

Foto's insturen kan vanaf de 16e t/m de 15e. Vanaf de 16e gaan de foto's online d.m.v. een Poll. Je kunt dan stemmen tot en met de 30 of 31 (eind van de maand). De winnende foto komt dan die gehele maand op de portal. Nog vragen..PB tony
Nee, Tony, je hebt ze de 15e (gisteren) al online gezet. Het is vandaag de 16e!

Eigenlijk hadden Ice en consorten nog mee mogen doen.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Euhm, tja, namens beheerders, voorzitters en moderators excuses:

We hebben een foutje gemaakt met het plaatsen van de foto's. Het is een dag eerder dan afgesproken geplaatst waardoor een aantal foto's niet zijn opgestuurd.


Multi excuzi!

De inzenddatum zal per nieuwe wedstrijd in de eerste post worden vermeld en zal worden gecontroleerd worden door andere moderators, voorzitters en beheerders ;) We zullen het niet meer laten voorkomen.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Kan gebeuren.. :)
joedelta

Bericht door joedelta »

:roll: eigenlijk zouden we de wedstrijd ongeldig moeten verklaren en opnieuw moeten beginnen :roll:
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

joedelta schreef::roll: eigenlijk zouden we de wedstrijd ongeldig moeten verklaren en opnieuw moeten beginnen :roll:
Ja, als je het poepie officieel aan wilt pakken wel.
Gebruikersavatar
Dupje
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 636
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 16:19

Bericht door Dupje »

Ik vond het ook jammer, speciaal de 15de foto's gemaakt. Achja, nieuwe maand, nieuwe kans :P
Belg, 30, 2007 NOB GP 1.3 JTD, bedenker van de wachtkamer
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb me inderdaad in de datum vergist. :oops: Sorry van mijn kant nogmaals. Maar om het goed te maken....(als dat nog kan)

Stuur je foto maar in voor de MAAND NOVEMBER. Deze contest zullen we mild zijn met het inzenden van foto's. Iedere foto is welkom, dus de maand november GEEN thema. Dan kunnen de "achter gebleven" foto's mee doen voor die maand.

Dus FOTO CONTEST NOVEMBER..THEMA...GEEN
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef::roll: eigenlijk zouden we de wedstrijd ongeldig moeten verklaren en opnieuw moeten beginnen :roll:
dat zou zonde zijn
vind dat we dat niet moeten doen, of iedereen moet het daarmee eens zijn :roll:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Nee, de wedstrijd ongeldig maken zou in mijn ogen ook niet leuk zijn voor b.v. Bartike
Laten die mensen, die nu net te laat zijn, gewoon hun "winnende" foto insturen voor de volgende maand, dan komt het ook wel weer goed hoop ik.
Het is mijn fout geweest, heb me echt in de datum vergist. Laat het een goede les zijn voor me. Ik heb vanaf nu de datums in OUTLOOK vast gezet in de agenda, zodat ik me NIET weer kan vergissen. Nogmaals mijn excuses en doe gewoon de maand november mee. Hebben we zeker al een paar foto's binnen.
Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

bartike gaat goed..(maar met alle respect) kijken we nou naar de mooiste foto (natuurlijk) maar vindt ook dat we een beetje naar het thema herfst moeten kijken .. :wink:

begrijp me niet verkeerd de foto van Bart is heel errug mooi :wink:

maar dit is een gelopen koers voor bartike als ik het zo zie
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Bericht door scoop »

moeilijk... 'k heb voor Mathijs gekozen.
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

Sporting raymon schreef: -Bartike ,mooie foto ,iets overbelicht maar weinig herfst,oogt meer voorjaar)
ik heb een halve dag rond gereden om 1deftige boom te zoeken met verkleurde bladeren, en weinig of geen gevonden :wink: dus ja, dit is mijn interpretatie van belgische herfst dan maar :P :wink:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

bartike schreef:
Sporting raymon schreef: -Bartike ,mooie foto ,iets overbelicht maar weinig herfst,oogt meer voorjaar)
ik heb een halve dag rond gereden om 1deftige boom te zoeken met verkleurde bladeren, en weinig of geen gevonden :wink: dus ja, dit is mijn interpretatie van belgische herfst dan maar :P :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: goeie Bartike, maar eh.................in de ardennen vind je volgens mij genoeg van die bomen, maar zal wel een eind bij jou vandaan zijn :roll:
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Ik heb voor de Foto gekozen met echt herfstgevoel.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Ik vind die van JeroenGT ook wel wat eigenlijk. Kan ik mijn stem nog wijzigen?.. :P
Plaats reactie