Foto gezocht: witte GP Sport met Skydome-dak?

Tom
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 08, 2007 19:40

Foto gezocht: witte GP Sport met Skydome-dak?

Bericht door Tom »

Zijn er hier mensen die foto's hebben van een witte GP in Sport-uitvoering, met het Skydome-dak? Die combinatie lijkt mij erg mooi maar zou het graag eens op de foto willen zien.

Ik had hier sowieso al foto's gevonden van twee leden met een witte GP Sport... meer daarvan is ook welkom :)

Thanks!
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Hey Tom! Welkom :D

Afbeelding
Afbeelding
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Tom
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 08, 2007 19:40

Bericht door Tom »

Shit, betrapt ;)
Maar thnx Dick!

Ook zelf ook nog wat foto's gevonden:
http://www.grandepuntoclub.com/sniptz/v ... hp?t=10839
Tom
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 08, 2007 19:40

Bericht door Tom »

En een fotoshopje (17 inch eronder + stootstrip weg + zwarte spiegelkap):

Afbeelding

Afbeelding
puntro
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: do jul 12, 2007 20:44

Bericht door puntro »

Tom, ik zal eens kijken of er snel nieuwe foto'tjes te maken zijn.
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Re: Foto gezocht: witte GP Sport met Skydome-dak?

Bericht door fra-boy »

Tom schreef:Zijn er hier mensen die foto's hebben van een witte GP in Sport-uitvoering, met het Skydome-dak? Die combinatie lijkt mij erg mooi maar zou het graag eens op de foto willen zien.

Ik had hier sowieso al foto's gevonden van twee leden met een witte GP Sport... meer daarvan is ook welkom :)

Thanks!
Ok zie: http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... &start=120

Ik vind 'm met skydome nog véél mooier, maar die 1200 euro was me net wat te gortig :cry:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Tom
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 08, 2007 19:40

Bericht door Tom »

De nieuwe foto's zijn een goede aanvulling, het is echt een schitterende auto fra-boy!! 8) Tnx.
Ik overweeg een 120pk T-jet Sport te bestellen, twijfel nog even over de kleur maar wit heeft tot dusver de voorkeur (met rood als tweede keus).
PieterV
Berichten: 4
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 10:51

Bericht door PieterV »

Ik denk aan precies hetzelfde: GP 3drs T-jet Sport in wit!

Zou het liefst de 17" velgen in gunmetal laten coaten (zelfde look als bij de laatste nieuwe TT in witte unilak en gunmetal RS4 velgen) en eigenlijk ook het sportieve leder (met WITTE bies 8) ) hoort er eigenlijk in. Als toetje de koplampunits van de Abarth en je komt niet zo snel een gelijke tegen :D

Afbeelding

Afbeelding
Tom
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 08, 2007 19:40

Bericht door Tom »

Die eerste foto Pieter is inderdaad schitterend. Heb je daar toevallig meer foto's van? Die auto had wel verduisterde achterruiten moeten hebben trouwens. Ik houd wel van contrast.

Leer vind ik over het algemeen erg mooi (zeker nieuw) maar denk dat ik die optie niet aankruis. Het kost toch aardig wat centen en dan kies ik liever het Skydome-dak, zodat de auto mooi wit is met zwarte accenten krijgt en het dak door lijkt te lopen. Verder schijnt het leer niet zo'n geweldige kwaliteit te hebben.
Spiegelkappen zou ik wel zwart willen denk ik.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Volgens mij is de foto van die witte één van de eerste foto's van een witte sport met skydome... kan me herinneren dat ik m lang geleden ook al een keer voorbij heb zien komen.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
PieterV
Berichten: 4
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 10:51

Bericht door PieterV »

Geheel correct, die eerste foto komt uit een andere post op dit forum.

@Tom: ik vind dat zwarte dak wel mooi uitzien van buiten maar heb helemaal niks met schuif- en of open-daken. Vandaar mijn keuze voor het leer (vooralsnog), die getinte ramen zet ik er misschien ook nog bij.

Die spiegelkappen zou je eigenlijk hoogglans zwart moeten laten folien ofzo.
PieterV
Berichten: 4
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 10:51

Bericht door PieterV »

Tom schreef:Die eerste foto Pieter is inderdaad schitterend. Heb je daar toevallig meer foto's van? Die auto had wel verduisterde achterruiten moeten hebben trouwens. Ik houd wel van contrast.

Leer vind ik over het algemeen erg mooi (zeker nieuw) maar denk dat ik die optie niet aankruis. Het kost toch aardig wat centen en dan kies ik liever het Skydome-dak, zodat de auto mooi wit is met zwarte accenten krijgt en het dak door lijkt te lopen. Verder schijnt het leer niet zo'n geweldige kwaliteit te hebben.
Spiegelkappen zou ik wel zwart willen denk ik.
Dakvlak "stickeren" in glans-zwart kost rond de 250 euro. Zou voor mij dus interessanter zijn dan zo'n Skydome.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Tom schreef:Die eerste foto Pieter is inderdaad schitterend. Heb je daar toevallig meer foto's van? Die auto had wel verduisterde achterruiten moeten hebben trouwens. Ik houd wel van contrast.

Leer vind ik over het algemeen erg mooi (zeker nieuw) maar denk dat ik die optie niet aankruis. Het kost toch aardig wat centen en dan kies ik liever het Skydome-dak, zodat de auto mooi wit is met zwarte accenten krijgt en het dak door lijkt te lopen. Verder schijnt het leer niet zo'n geweldige kwaliteit te hebben.Spiegelkappen zou ik wel zwart willen denk ik.
ik heb leer gehad in m'n starjet en krijg het ook in de T-jet en dat is echt B.....t dat het niet van goede kwaliteit zou zijn het is prima kwaliteit.
Daarbij maakt het de SPORT echt af :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
PieterV
Berichten: 4
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 10:51

Bericht door PieterV »

Goed om te horen 8) Voor welke exterieurkleur heb jij gekozen Raymon?
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Sporting raymon schreef: ik heb leer gehad in m'n starjet en krijg het ook in de T-jet en dat is echt B.....t dat het niet van goede kwaliteit zou zijn het is prima kwaliteit.
Daarbij maakt het de SPORT echt af :wink:
Ligt er ook maar net aan wat je ervan verwacht ;) Ik heb diverse GP's gereden met leer, maar ik was er weinig stuk van. Het is best wel glad en voelt ook erg dun aan. Op een Sport 3drs zou ik het evt. nog willen overwegen ivm de sportstoelen, op een 5drs is het een afrader.
Seat Leon 1.9 TDi
Plaats reactie