Bekleding van de Grande punto GP

joostf
Berichten: 2
Lid geworden op: wo mar 05, 2008 15:55
Locatie: Enschede

Bekleding van de Grande punto GP

Bericht door joostf »

Ik begrijp dat er in de nieuwe Grande Punto GP andere bekleding zit (zelfde die nu al in de Panda Young zit), heeft iemand er een foto van??
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Hi Joostf! Allereerst natuurlijk welkom hier!

Je moet je vraag even iets meer specificeren... De bekleding is namelijk afhankelijk van de uitvoering, dus welke uitvoering bedoel je?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
joedelta

Bericht door joedelta »

Zelfde als de Panda Young? Dat is dus hele goedkope bekleding :roll:

Mij is het niet bekend. Ik weet wel dat de bekledingsmaterialen van de Dynamic/Edizione Bleu&Me/Edizione Cool in MY2007 zijn veranderd ten opzichte van het jaar ervoor.
joostf
Berichten: 2
Lid geworden op: wo mar 05, 2008 15:55
Locatie: Enschede

Bericht door joostf »

Ik zal wat duidelijker proberen te zijn,

De namen van de modellen zijn veranderd naar:
- Grande Punto Edizione Lusso
- Grande Punto GP
- Active Airco

Ik heb begrepen dat er in de Grande Punto GP een andere, nog niet eerder in de Grande punto geleverde, bekleding zit. En dat deze wel al eerder leverbaar was in de Panda Young.

Ik heb geprobeerd op te zoeken welke bekleding dit zou kunnen zijn maar kom er niet uit.

Daarvoor vraag ik julie hulp...
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Bericht door jpkramer »

joostf schreef:Ik zal wat duidelijker proberen te zijn,

De namen van de modellen zijn veranderd naar:
- Grande Punto Edizione Lusso
- Grande Punto GP
- Active Airco

Ik heb begrepen dat er in de Grande Punto GP een andere, nog niet eerder in de Grande punto geleverde, bekleding zit. En dat deze wel al eerder leverbaar was in de Panda Young.

Ik heb geprobeerd op te zoeken welke bekleding dit zou kunnen zijn maar kom er niet uit.

Daarvoor vraag ik julie hulp...
Goeie vraag, ik heb en Edizione Lusso besteld en daar zit de Dynamic bekleding in (nr 200, 212 of 213).
Volgens de folder heeft de GP 'speciale velours-look bekleding met Fiat logo', deze staat echter niet in de folder....
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Joostf van harte welkom hier.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
dimibo
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 9:29
Locatie: Deventer

bekleding Lusso 2008

Bericht door dimibo »

Vandaag gekeken naar een Lusso uitvoering. Bouwjaar jan. 2008.
Bekleding inox grijs, inderdaad kleurcode 213 uit de folder van juli 2007.

In de showroom stond ook een GP uitvoering, deze had echter de bekleding uit de folder van 2007 : 107-119-125 (van de active - sportsound)

Dus die alcantara (die wel in duitsland is) zat er hier in elk geval niet in.

zie ook foto van de inox grey....eh even kijken hoe ik foto's moet plaatsen, anyway, mail anders even indien je de foto wilt zien
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

joedelta schreef:Zelfde als de Panda Young? Dat is dus hele goedkope bekleding :roll:

Mij is het niet bekend. Ik weet wel dat de bekledingsmaterialen van de Dynamic/Edizione Bleu&Me/Edizione Cool in MY2007 zijn veranderd ten opzichte van het jaar ervoor.
Laat Reggie dit niet lezen :!: :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

:oops:
Heeft reggie ook een Young?
FIAT noemt vaak bepaalde instapversies Young, dus daar baseerde ik me even op zonder verder onderzoek.

Trouwens, wat is er mis met een basisuitvoering....ik bedoelde het niet direct negatief....maar zo klonk het wel.

Het geheel overziend lijkt mij de GP-uitvoering een active met uiterlijke sport-opties. (vergelijkbaar met de voormalige Sportsound). Het materiaal zal dan ook wel vergelijkbaar zijn, alleen is de kleur/print misschien anders.

De Lusso is eigenlijk een Dynamic, alleen hebben ze gewoon de naam veranderd en is er wat gesleuteld aan de opties.
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

joedelta schreef::oops:
Heeft reggie ook een Young? FIAT noemt vaak bepaalde instapversies Young, dus daar baseerde ik me even op zonder verder onderzoek.

Trouwens, wat is er mis met een basisuitvoering....ik bedoelde het niet direct negatief....maar zo klonk het wel.

Het geheel overziend lijkt mij de GP-uitvoering een active met uiterlijke sport-opties. (vergelijkbaar met de voormalige Sportsound). Het materiaal zal dan ook wel vergelijkbaar zijn, alleen is de kleur/print misschien anders.

De Lusso is eigenlijk een Dynamic, alleen hebben ze gewoon de naam veranderd en is er wat gesleuteld aan de opties.
Ja. Young is een speciale uitvoering met o.a dakrails, airco.
Gebruikersavatar
Fastrabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 20:27

Bericht door Fastrabbit »

Ik heb zelf vorige week een Grande Punto 1.4 GP besteld. In new orleans blue, met de blauwe velours bekleding (met fiat logo). Ik had zelf ook geen idee hoe deze bekleding eruit zag, maar ik dacht wel dat het bij elkaar zou passen. Na wat zoeken op internet kwam ik vandaag dit plaatje tegen op de italiaanse fiat-site. Ik neem aan dat de bekleding bij de Grande Punto GP er zo uit komt te zien. Geen slechte keuze toch? Over een aantal weken zal ik het in het echt kunnen bewonderen.

http://www.fiat.com/FIAT_ITALIA/uploads ... 180dpi.pdf
Laatst gewijzigd door Fastrabbit op wo mar 12, 2008 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Alleen die striping op de wagen vind ik wat minder.
bekleding ziet er zeker netjes uit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dupje
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 636
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 16:19

Bericht door Dupje »

Die bekleding wordt in de GP in belgië verkocht in de speciale serie 360°
Heb het in het echt gezien op het autosalon en het is wel netjes hoor!
Belg, 30, 2007 NOB GP 1.3 JTD, bedenker van de wachtkamer
Gebruikersavatar
Fastrabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 20:27

Bericht door Fastrabbit »

De striping heb ik niet genomen. Ik wist niet eens dat dat tot de mogelijkheden behoorde. Al zou ik het wel hebben geweten, dan had ik nog niet genomen, want de striping is inderdaad iets te veel van het goede. Lelijk gewoon.
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

ziet er wel aardig uit die bekleding
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Plaats reactie