FOTO CONTEST MEI 2008

swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

voor de verandering kan je ook 1 x in de zoveel tijd een grande punto photoshop wedstrijd doen?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

swans schreef:voor de verandering kan je ook 1 x in de zoveel tijd een grande punto photoshop wedstrijd doen?
Dat hadden we op Viva Italia ook al besproken. Dus dat gaat helemaal goed komen.
Zo kunnen onze "shoppers" helemaal uit zijn dak gaan.
Wanneer we dit gaan doen, moeten we nog even bekijken. Misschien als we even vast zitten met een thema. Maar die hebben we nog genoeg liggen.
Maar we gaan zeker een keertje een contest met "shops" doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NiHiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: zo mei 11, 2008 12:25
Locatie: Leeuwarden

Bericht door NiHiels »

buxol schreef:Ik zie dat Tony vanochtend de regels online heeft gezet.
Spelregels Foto contest

Het klopt inderdaad dat we de fotocontect laagdrempelig willen houden. Soms hebben we al moeite om meer dan 5 foto's ingezonden te krijgen. Als er tussen een hoop auto-nerds ook 1 of 2 fotobewerkings-nerds hebt zitten, zullen die elke maand de contest winnen. Simpelweg omdat je na fotobewerking altijd met kop en schouders boven de rest zal uitsteken.
Het is sowieso moeilijk om hier correct in te handelen, want als ik zie wat de digitale cameras van tegenwoordig al kunnen... (simpele voorbeelden als zwart-wit en sepia foto's zijn al gegeven)
Er zit een groot verschil tussen nabewerken en zwaar photoshoppen.
Simpelweg omdat je na fotobewerking altijd met kop en schouders boven de rest zal uitsteken.
Dat is natuurlijk onzin. Als dat zo was waren er geen fotografen meer maar photoshoppers.
voor de verandering kan je ook 1 x in de zoveel tijd een grande punto photoshop wedstrijd doen?
Als ik dit lees denk ik meer aan het shoppen van dikke velgen, een-armige ruitenwisser, vette spoiler. Heeft dus niks te maken met het nabewerken van een foto.
GP 1.4 8v Edizione Lusso | Crossover Black
Gebruikersavatar
mauricevanderzwaan
Nuovo Arrivato
Berichten: 145
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 12:38
Locatie: Bilthoven

Bericht door mauricevanderzwaan »

Je zou ook de originele foto kunnen opvragen, daarin kun je volgens mij zien, in de meta data, of het een origineel betreft of een bewerkte.
(weet ik overigens niet zeker).
Da's volgens mij ook niet helemaal eerlijk, want ik resize mijn foto's in Photoshop naar die 800x533 pixels.. dat is toch geen 'fotosjoppen' ?

Hoe dan ook, leuk dat er zo fanatiek over nagedacht wordt !
Grande Punto Edizione Cool 1.2
hanneke86
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 11:32
Locatie: omg utrecht

Bericht door hanneke86 »

Ik heb zwaar getwijfeld tussen foto 3 of foto 9, maar 9 was toch voor mij de grote winnaar! Nice work!
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Bericht door ulti »

hanneke86 schreef:Ik heb zwaar getwijfeld tussen foto 3 of foto 9, maar 9 was toch voor mij de grote winnaar! Nice work!
Bedankt 8) , Tis voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan zo'n foto contest. en ben blij dat hij in de smaak valt.

Zie dat het een aardige nek aan nek race is :) maakt het teminste een beetje leuk.

Kijk al wel een tijdje mee.. en toch wel leuk dat er mensen zijn die allemaal zo bij elkaar komen omdat ze allemaal plezier hebben van hun auto :).

is mijn eerste echte nieuwe auto.. hiervoor wel 2x punto gehad van het model jaren 1990 tot 2000.

maar sinds ik deze nieuwe zag op de auto rai in Fel oranje.. wist ik maar 1 ding.. die moest ik hebben!.. en nog geen dag spijt van deze auto en kleur!.. gelukkig vind mijn vriendin hem ook super :P.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ga voor 8. Mooie kleuren en een "industriële haven"-achtergrond vind ik ook altijd goed. Heeft de Punto daar xenon/bluevision/...? Of maakt de foto het zo wit?

Blijkbaar komt het dan gelijk met foto 9. Wordt nog spannend... :lol:
Peter
Junior Stato
Berichten: 481
Lid geworden op: za sep 22, 2007 15:09
Locatie: Gent (B)

Bericht door Peter »

Foto 4 is leuk :!:
GP 1.2i 8V Dynamic 5drs Crossover Black - 1 okt '07
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Foto 8 heeft Xenon
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Peter schreef:Foto 4 is leuk :!:
Die is heel leuk ;)
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Jelle schreef:Ik ga voor 8. Mooie kleuren en een "industriële haven"-achtergrond vind ik ook altijd goed. Heeft de Punto daar xenon/bluevision/...? Of maakt de foto het zo wit?

Blijkbaar komt het dan gelijk met foto 9. Wordt nog spannend... :lol:
idd xenon pitten :wink:
dank je voor je stem
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

51 stemmen, van de "kweet-nie-hoeveel" leden.
Komop mensen, laat dit topic niet doodbloeien en stem je favoriete foto 4!
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Maxximum schreef:51 stemmen, van de "kweet-nie-hoeveel" leden.
Komop mensen, laat dit topic niet doodbloeien en stem je favoriete foto 4!
kweet-nie-hoeveel leden.....Meer dan dan 51 in ieder geval. Momenteel gaan we richting de 1000 forum leden. Dat wil zeggen dat maar ongeveer 5% van de leden heeft gestemt. Op zich jammer, maar meestal zitten we zo rond de 50-60 stemmen aan.
We hebben namelijk ook veel "rustende" leden. Mensen die zich aanmelden, en nimmer terug komen. (wat ik niet snap, want het is zo gezellig)

In ieder geval kunnen de mensen nog stemmen tot het einde van de maand.
Vergeet niet gelijk de nieuwe contest. GP en Intrieur. Daar kunnen nog genoeg foto's bij. Dit kan to en met 14 juni.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

beter laat dan nooit :wink:

foto 11 voor mij dus, heb wat met oorlogschepen :P
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

schopperdeschop :D :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Plaats reactie