NIEUWE FOTO'S VAN MIJN GP

Is ie mooi of niet ??

JA, hij is super
7
14%
Die van mij is mooier
42
86%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

NIEUWE FOTO'S VAN MIJN GP

Bericht door SANDER »

Hallo allen, een tijdje geleden heb ik gevraagd meer foto's op het forum te zetten. Om het goede voorbeeld te geven heb ik een paar mooie foto's gemaakt. Veel kijkplezier van mijn prachtige GP. 8) 8) 8) 8) 8)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
joedelta

Bericht door joedelta »

Wat dacht je van de optie: hij is super, maar die van mij is mooier :wink:

Zonder gekheid: hij ziet er gewoon heel mooi uit, maar wat wil je, het is een GP.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

die van mij is mooier!!! :wink:
maar eigenlijk ik vind ze allemaal mooi.... behalve de afgetrapte gp's vol met deuken etc... :D
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

nice car
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
Fastrabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 20:27

Bericht door Fastrabbit »

Die van mij is mooier!! Je vraagt er echt om, maar goed dat ik de mijne mooier vind, komt ook omdat ie ook van mij is. :D
Hoe dan ook, een mooie auto blijft het wel, die van jou. Veel plezier ermee.
Grande Punto 1.4 8v GP, 3 drs, New Orleans Blue, met blauwe velours bekleding incl. Fiat-logo, + blue & me
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Prachtige GP, maar iedereen vind zijn eigen GP toch het mooist.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Die van mij is mooier! :P

Ik sluit me aan bij ineke :)
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Maar de mijne is het allermooist!

Ik denk dat iedereen zijn/haar GP wel het mooiste vindt. Ik ben er tenminste nog steeds TROTS op, en dat is lang geleden dat een wagen na 2 jaar nog echt kan boeien. Mijn vorige wagen was ik vlugger op uit gekeken. Komt misschien doordat de wagen meer bij de dealer stond dan thuis. Kreeg steeds een andere leenwagen mee, zodat ik toch regelmatig iets anders had.


Maar als mijn GP weer eens onder handen is genomen, ben ik weer trots dat ik een GP heb. Momenteel is de GP een beetje smerig, maar het is mij te mooi weer om de GP te poetesen. Dus lekker met de laptop buiten in het zonnetje genieten.....en stiekem te denken aan de allermooiste GP (de mijne dus)
Afbeelding
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

tonyvandenbroek schreef:Maamaar het is mij te mooi weer om de GP te poetesen. Dus lekker met de laptop buiten in het zonnetje genieten.....en stiekem te denken aan de allermooiste GP (de mijne dus)
Hier hetzelfde, maar zometeen aan het eind van de middag misschien even de auto wassen!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

ohw en ik snap 'm misschien niet helemaal, maar wat is er speciaal aan een standaard Grande Punto? :?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar de mijne is gewoon de mooiste :lol:

Elke GP is mooi....!
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: NIEUWE FOTO'S VAN MIJN GP

Bericht door Bennink »

SANDER schreef:Hallo allen, een tijdje geleden heb ik gevraagd meer foto's op het forum te zetten. Om het goede voorbeeld te geven heb ik een paar mooie foto's gemaakt. Veel kijkplezier van mijn prachtige GP. 8) 8) 8) 8) 8)
Ik vind dat je een mooie GP hebt hoor, ik vind eigenlijk elke GP wel mooi, want het model is gewoon schitterend. Maar heb je al niet een topic met foto's van je eigen GP? Niet dat ik je wil afschrikken met foto's plaatsen hoor, maar wel voor elke fotoshoot een nieuw topic aanmaken...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Re: NIEUWE FOTO'S VAN MIJN GP

Bericht door SANDER »

Bennink schreef:
SANDER schreef:Hallo allen, een tijdje geleden heb ik gevraagd meer foto's op het forum te zetten. Om het goede voorbeeld te geven heb ik een paar mooie foto's gemaakt. Veel kijkplezier van mijn prachtige GP. 8) 8) 8) 8) 8)
Ik vind dat je een mooie GP hebt hoor, ik vind eigenlijk elke GP wel mooi, want het model is gewoon schitterend. Maar heb je al niet een topic met foto's van je eigen GP? Niet dat ik je wil afschrikken met foto's plaatsen hoor, maar wel voor elke fotoshoot een nieuw topic aanmaken...
Je hebt gelijk, had er niet bij nagedacht op alles daar te plaatsen. Zal volgende keer (als ik er aan denk) de foto's daar plaatsen.
Nu we het toch over foto's hebben, wanneer plaats jij een paar nieuwe foto's op het forum?

Mazzelssss
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Rogar

Bericht door Rogar »

Welke ik mooier vind??? De mijne natuurlijk!!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Wauw! Is dat bij Boyd in de straat :wink: ?
Hij blinkt nog meer dan een spiegel!
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Plaats reactie