Foto's GP Niels *update*

Mooi?

Ja
14
38%
Nee
23
62%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Bericht door Giovanni Tutore »

Rogar schreef:Hij hangt toch netjes? Of moest ie van jou dwars door de achterbumper in van dat achterlijke kippengaas... :wink:
Hear hear :!:
Gebruikersavatar
Beukhof1
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 17:57
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door Beukhof1 »

Bennie schreef:
ExTaxi schreef:Het enige wat 'm leuker had kunnen maken dan een standaard GP is een uitlaat die er netjes onder hangt, maar ook die bungelt er bij ONDER de achterbumper.........
Je hebt niet altijd die mogelijkheid. En dan ziet dit er dus wel netjes uit als je zo'n mogelijkheid niet hebt.

Persoonlijk vind ik deze auto er apart (of moet ik zeggen abarth) uitzien. Je hebt de auto gepersonaliseerd naar je eigen ingeving. Ik denk dat je netjes bezig bent.

Mijn eigen smaak zullen wat dingetjes anders zijn, maar zo heeft ieder zijn smaak gelukkig! Ik ben benieuwd naar wat je er verder van maakt. En grotere wielen zullen zeker een heel andere uitstraling geven. Ik zie trouwens dat het met de emblemen ook gelukt is. Viel het mee?

Groeten Bennie
Nja de achterkant ging wel maar de voorkant pfff wat een gedoe... het is maar goed dat ik zelf nog wat moertjes had liggen zegmaar.

Bedankt voor de tips nog Bennie!
Never fight an inanimate object.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

mooie uitsparing voor maken net als bij de sport en racing versie!!!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
yinnemans
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: wo mei 21, 2008 13:43

Bericht door yinnemans »

hmmm tsja... vindt het eerlijk gezegd net niet zeg maar... die kleur match niet met de bedoeling om de auto sportief te maken.... kleurtje zwart of rood doet het beter, in mijn optiek dan...

ziet er nu meer uit als een gepimpt 1.2 instapmodel van iemand die in een midlife crisis zit :P
... maar met die 17" velgen wordt hij wel een stuk aantrekkelijker.. zitten nu brommerbandjes onder hehe :)

die booskijkertjes zijn wel een hele verbetering voor deze auto! maakt hem agressiever. een minpuntje van de standaard uitvoering (ook in sport) is dat die koplampen best lelijk zijn... en ja die booskijkers sluiten helaas niet aan op de motorkap omdat de lampen hoger liggen.. vandaar ook mijn andere reactie of het mogelijk was om koplampen te laten verzinken.. zit met hetzelfde 'probleempje'

dubbele uitlaten zien er wel strak uit... maar nogmaals vind het totaalplaatje net niet kloppend.

TIP: aanbrengen van NFS pakket... Boot Rialto in Leiderdorp heeft die van mij erop gezet en knap werk geleverd!
Gebruikersavatar
jeroengt
Junior Stato
Berichten: 471
Lid geworden op: zo mar 11, 2007 10:31
Locatie: Ede

Bericht door jeroengt »

op het duitse gp forum heb ik deze foto gevonden ik vind het wel netjes staan met die zwarte plastic stukjes van de sporting
ik heb begrepen dat je die zo los kunt bestellen
http://www.grande-punto.de/attachment.p ... entid=6508
als straks die 17 inch velgen eronder zitten zal het een heel ander gezicht zijn.
Je bent goed op weg met tunen vind ik
Plaats reactie