GP 130pk MultiJet Sport Auto&Tuning

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Junior Stato
Berichten: 396
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

GP 130pk MultiJet Sport Auto&Tuning

Bericht door Carlo Abarth »

Het is al even geleden maar dit zijn de foto's die ik op 26 Januari 2006 (!) maaktte voor Auto&Tuning. Is dus niet mijn auto maar afgezien het leer wel identiek.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hoop dus dat foto's van het eigen exemplaar snel volgen.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

Die Carlo kan mooie foto's schieten!....
stofzuigen is hij wat minder goed in :wink:

Maar de punto blijft toch kriebelen? Ik bedoel van fiat punto mk2 abarth naar alfa terug naar fiat grande punto?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Junior Stato
Berichten: 396
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Bericht door Carlo Abarth »

Nou, eigenlijk wel. Maar stiekem is het nog objectief ook, ik vind het gewoon verreweg de leukste in zijn klasse. Daarnaast is het natuurlijk leuk dat ik dan eindelijk alsnog de opvolger heb gevonden van mijn Punto toen, haha.

Het is bij mij niet Fiat óf Alfa, ik ben van beide merken groot liefhebber, zowel klassiek als modern. Waarbij bij Alfa de wijzer meer naar 'klassiek' uitslaat en bij Fiat naar modern.

Bravo vind ik ook fantastisch, vorig jaar met een 150 pk MultiJet Sport op vakantie geweest, 3 weken Italië. Je zag hem toen daar ook nog bijna niet, echt geweldig. Had mezelf echter een budget gesteld waarvoor ik kon shoppen en dan heb ik liever een top-GP dan een wat kalere Bravo.
Plaats reactie