Photoshoot Puntodriver VS Dimi Verc

Gebruikersavatar
puntodriver
Junior Stato
Berichten: 441
Lid geworden op: di jan 22, 2008 9:26
Locatie: Aalst (B)

Re: Photoshoot Puntodriver VS Dimi Verc

Bericht door puntodriver »

[quote="dimi_verc"]hehe.

euh van dat blauw nee dat is niet herspoten geweest ofzo hoor. ik heb deze zo gekocht bij verdeler, dat was een schowroom model :D . en het was de eerst wagen die ze hadden met dat 'mooie' blauwe kleurtje. maar als je het op foto ziet is het niet zo speciaal hoor, inhet echt is het nog vele mooier. moet maar eens vragen aan de witt gp :P .


idd het blauw komt veel mooier uit in het echt maarje de lak word ook verwent mer meguiar's hé :wink:
Greetz Puntodriver
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Re: Photoshoot Puntodriver VS Dimi Verc

Bericht door Oeroe »

gp in het wit staat goed :) denk als je de velgen van die blauwe eronder zet nog beter :wink:
Gebruikersavatar
puntodriver
Junior Stato
Berichten: 441
Lid geworden op: di jan 22, 2008 9:26
Locatie: Aalst (B)

Re: Photoshoot Puntodriver VS Dimi Verc

Bericht door puntodriver »

Als ik ander velgen steek zal het 18" zijn en met een gepolierde rand. :mrgreen:
Greetz Puntodriver
Gebruikersavatar
dimi_verc
Senior Stato
Berichten: 504
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 16:52
Locatie: kortrijk
Contacteer:

Re: Photoshoot Puntodriver VS Dimi Verc

Bericht door dimi_verc »

hehe, mijn velgen eronder?
nja dan zou hij mischien wat mooier staan he. maar zoals de wtte gp het zegt met een 18inc en verlaagt is het veel mooier, dan met een 17inc eronder.
het scheelt niet veel, maar genoeg om de schoonte te laten veranderen :D!! dat is mijn mening e

jaja e, Meguiars is en blijft de wagen mooi e. zal hem eens een ganse onderhoud beurt geven ze volgend wekend :P .


gretz punto drivertje
Fiat Grande Punto Edizione Blue & Me, Side Skirts, Achterspoiler, uitlaatsierstuk, dorpelsierlijsten
Getinte Achterruiten, led achterlicht, abarth koplampen, 17inch velgen, abarth logo, ice inbouw, radio dvd
simoww
Berichten: 1
Lid geworden op: za aug 11, 2012 23:31

Re: min fiatje

Bericht door simoww »

dimi_verc schreef:hihi heb dat nergens gezien hoor. vond die tekst van Multijet toch maar op niks trekken. en dacht zo maar eens, weg daar meer. en dat was heel toevallig dat ik zo een italiaanse vlag vond van de zelfde groote hoor .

ps zal dan ook nog eens wat foto's zetten van de witte gp

Hoe heb je die italiaanse vlag op je gril geplaatst? heb je multijet verwijderd en er de italiaanse vlag op geplaatst?
En hoe heb je dat gedaan :P
Plaats reactie