GP sport 1.4 16V van piet

Plaats reactie
the_dgc
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr aug 29, 2008 10:49

GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door the_dgc »

zoals belooft bij mijn kennismaking.. een paar foto's

ik heb geen echte foto sessie gedaan van mijn auto.. maar wel genoeg foto's er van.. dus bij deze een kleine greep uit de foto's.

hier mijn auto op vakantie. Ik weet niet of het goed te zien is op de foto, maar ik heb bijna een jaar lang een 27mc bak in de auto gehad.. op deze foto staat de antenne nog bij de bijrijders kant, later heb ik hem naast mijn antenne gezet. ondertussen is de antenne weer van de auto af omdat ik de eigenaar het apparatuur terug wilde hebben :P
Afbeelding

zoals ik bij mijn introductie zei, hang er regelmatig een aanhanger achter.. en vervoer ik er echt het nodig mee.. hoewel ik het niet verwacht had, is het best wel een trek beest.. op de onderste twee foto's ben ik spullen aan het vervoeren voor een evenement. de auto ligt daar al zo vol dat hij zonder aanhanger al diep in zijn vering lag.. en de aanhanger was tussen de 1500 en 2000 kilo zwaar.. (jep, ik weet dat dat bijna 1000 kilo te zwaar is, maar het was voor een paar kilometer..) en hij trok het zonder al te veel problemen weg en ook tijdens het rijden gedroeg de auto zich perfect.
Afbeelding
(dit was de eerste keer dat de aanhanger er achter hing)
Afbeelding
(veel vering had ik hier niet over)
Afbeelding
(zoals je kunt zie hangt de aanhanger ook redelijk in zijn vering.. de assen van de aanhanger zijn geschikt voor 2,7 ton)
GP sport 1.4 16V 95PK oranje
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door Bennink »

Fraaie wagen, Piet!

Welkom hier, overigens ;-)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Edwin
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: za jul 26, 2008 19:06

Re: GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door Edwin »

Mooie wagen, heerlijke kleur! Alleen vind ik de stootstrips wel afbreuk doen aan het geheel, eigenlijk.
GP Mjet Sport 110 by Squadra - Exotica RedAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Re: GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door walpunto »

nice hoor
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door swans »

Edwin schreef:Mooie wagen, heerlijke kleur! Alleen vind ik de stootstrips wel afbreuk doen aan het geheel, eigenlijk.

vind de stootstrips juist wel het geheel breken is wel netjes
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
the_dgc
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr aug 29, 2008 10:49

Re: GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door the_dgc »

swans schreef:
Edwin schreef:Mooie wagen, heerlijke kleur! Alleen vind ik de stootstrips wel afbreuk doen aan het geheel, eigenlijk.

vind de stootstrips juist wel het geheel breken is wel netjes
eigenlijk had ik ze genomen om de lak te beschermen.. helaas ben ik er door schade en schande al achter gekomen dat de stootstrips niet op het beedste punt van de deur zitten.. dus als je naast een muur staat moet je niet de deur met de stootstrip tegen muur aan zetten en dan uitstappen.. door dat de auto omhoog komt hoor je het metaal langs de muur schuren..

verders.. ik vind het persoonlijk zowel met als zonder wat hebben.. het lekkere van oranje is dat het niet erg is dat er een brekende lijn in zit.. ik vind het veel meer jammer dat de zwarte lijn die door de rubbers gemaakt wordt onder de ramen van het voorpoortier niet doorgetrokken zijn onder het achter raampje..
GP sport 1.4 16V 95PK oranje
Gebruikersavatar
Edwin
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: za jul 26, 2008 19:06

Re: GP sport 1.4 16V van piet

Bericht door Edwin »

the_dgc schreef:ik vind het veel meer jammer dat de zwarte lijn die door de rubbers gemaakt wordt onder de ramen van het voorpoortier niet doorgetrokken zijn onder het achter raampje..
Dat ben ik zeker met je eens!
GP Mjet Sport 110 by Squadra - Exotica RedAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie