Grande Punto Sport in kleur 507 GEEL....

Gebruikersavatar
Pat
Nuovo Arrivato
Berichten: 158
Lid geworden op: di okt 07, 2008 12:10
Locatie: Budel-Schoot

Re: Grande Punto Sport in kleur 507 GEEL....

Bericht door Pat »

Mooie kleur dat geel. Zat zelf te twijfelen tussen deze pastelkleur geel of rood. Het is rood geworden met dezelfde velgen! ...maar nu ik deze gele GP zie vind ik dit zeker geen verkeerd kleurtje .) Misschien toch een beetje een tè speelse kleur, het blijft tenslotte een zakelijke leaseauto die ik ga rijden :P

Helaas moet ik wachten tot 5 januari i.v.m. eindejaarsperiode vanaf half november waarop de dealer niet mag leveren van de leasemaatschappij (ING) :cry:
Fiat Grande Punto 1.4 16v T-Jet Sport (5d) | Exotica Red | 17" Take Off | Privacy glass | Interscope HIFI | Blue&Me NAV | Buitenspiegelkappen chroom
Bruno
Nuovo Arrivato
Berichten: 85
Lid geworden op: do feb 21, 2008 20:23

Re: Grande Punto Sport in kleur 507 GEEL....

Bericht door Bruno »

Je hebt mooi geel en lelijk geel.
Is dit dezelfde kleur geel als die vroeger op de punto's en de cinqueciento zat, of is iets deze iets anders? Ik heb namelijk die bremgeel altijd mooi gevonden. Beter dan dat vale geel van enkele andere merken. Het was alleen jammer dat die alleen op de "Sport" kon besteld worden. Maar ja Ferrari-geel kan natuurlijk niet op alle versies.

Bruno
Hoezo file en langzaamrijdend verkeer? De weg voor mij is leeg.
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Grande Punto Sport in kleur 507 GEEL....

Bericht door ExTaxi »

volgens mij 1 keer een gele GP gezien, denk dat ze niet veel verkocht worden, jammer! Erg fris kleurtje.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Plaats reactie