De eerste foto's van mijn eerste GP

Plaats reactie
Japster
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: do nov 27, 2008 20:35
Locatie: Utrecht

De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door Japster »

Allereerst: bedankt Tony voor de heldere uitleg voor het uploaden van foto's!

Hieronder dus de eerste 2 foto's die ik even snel heb gemaakt bij de aflevering. Ik ben een eeuwige positivist maar het is lang geleden dat ik de hele dag met zo'n grote smile heb gezeten.
Wat een gave auto! Al zeg ik het zelf; m'n keuze voor chrome spiegelkappen, het '500'-Italian Flags detail, de lederen bekleding (sjezus wat is dat coole; iedereen aan te raden!!!) en de velgen (allemaal moeilijke keuzes voor mij) zijn zo goed uitgepakt.

Binnenkort zal ik weer wat andere (beter kwaliteit) foto's plaatsen!

Afbeelding

Afbeelding

Groeten, en als ert nog mensen zijn die goede adviezen/aanraders/tips hebben, let me know!

Japster
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport: Ambient white, skydome, lederen bekleding, 17" 'take off', privacy glass, chroom spiegelkappen, Navi, Blue&Me etc. (GP geboortedatum: 30/10/2008)
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door ripeba »

Proficiat Japster,

Ziet er inderdaad schitterend uit. Maak volgende keer ook eens foto van interieur.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door walpunto »

schitterende auto zo.

zie een bekende dealer waar ie is afgeleverd.

hoop dat jij wel netjes behandeld bent ik heb er mindere ervaringen mee.

de service van garage is er wel top maar de verkoop was waardeloos
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door ulti »

erg mooi, vooral die spiegelkappen .).

velgjes mogen er ook wel wezen!
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Gebruikersavatar
FreshxTekzz
Junior Stato
Berichten: 269
Lid geworden op: za jul 12, 2008 17:31
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door FreshxTekzz »

mooii heb juist dezelfde ;)
enkel andere spiegelkapjes

de jouwe zijn lekker fraai.. :)
GP2 1.3MJTD 16V sport - ambient white - 17" Take Off's - Climate Control - Privacy glass
Afbeelding
Japster
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: do nov 27, 2008 20:35
Locatie: Utrecht

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door Japster »

Bedankt voor de leuke reactie's!

Ripeba, ik zal idd een paar foto's schieten van het interieur. Ik heb me namelijk nooit verdiept in lederen bekleding, vond het ook niet zo interessant, maar ben heel blij dat ik het er achteraf nog bij heb besteld. Het ziet er namelijk zo gaaf uit, maar de meesten van jullie weten dat waarschijnlijk al. Voor mij is het nieuw en ben er dus nog erg enthousiast over. Zit ook uitstekend!

Walpunto, ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik heb van ene Geert (verkoper; aardige dude trouwens) begrepen dat ze veel belabberde mensen in dienst hadden. Daar zou nu mee zijn afgerekend (mijn verkoper is ook tussentijds vervangen). Maar ik heb de auto gekocht, en hij is me zeker niet verkocht, als je begrijpt wat ik bedoel.
Had dus ook privacy glass besteld (de dealer zou dokken) maar hier aangekomen moeten de ruiten nog verduisterd worden. Dat vind ik eigenlijk niet kloppen. Maar mij is 'verzekerd' dat je het verschil niet ziet. Daar ga ik maar vanuit dan...

Jij hebt er ook Xenon verlichting in laten zetten?!! Ook bij Fivan?, want ik zit op 75% kans dat ik het er nog even bij bestel! Ben je daar tevreden over, en is het het geld waard? Ziet er van buiten wel erg fraai uit, waarschijnlijk.

FreshXTekzz, jij begrijpt natuurlijk exact waarom ik zo gek ben op m'n auto. Ben ook rg blij dat het chrome spiegel effect positief heeft uitgewerkt. Ik had m'n twijfels namelijk.
Overigens kan je er maar beter een Belgische nummerplaat op hebben..., dat past net wat beter bij het Ambiance White, denk ik.

Goed weekend!
Jasper
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport: Ambient white, skydome, lederen bekleding, 17" 'take off', privacy glass, chroom spiegelkappen, Navi, Blue&Me etc. (GP geboortedatum: 30/10/2008)
Gebruikersavatar
Divaninho
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 22:05

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door Divaninho »

Ik heb mijn GP ook bij een Fivan Auto gekocht. Alleen in capelle aan den IJsel. Ik kende de verkooper heel goed. Dus ik gaf aan wat ik wilde. Ik moest hem erop wijzen dat ik de auto echt wilde hebben. HIj gaf me enorm veel ruimte. 1 mnd later rijd ik erin! :D
Afbeelding
Fiat Grande Punto Edizione Prima 1.4 8v
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door Sunrise »

Gefeliciteerd, ziet er erg strak uit -]
Gebruikersavatar
Douwe
Senior Stato
Berichten: 682
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 10:25
Locatie: Den Helder

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door Douwe »

Prachtige auto Japster, lekker aangekleed ook.

Leer zie je niet zo heel erg vaak. Ik heb het 1 keer gezien en kan me voorstellen
dat het zijn geld zeker waard is.

Veel plezier met je GP.
Fiat Punto Edizione Cool TwinAir Turbo 100 Rock 'n Roll Blue
Volvo XC60 D5 FWD Momentum
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door walpunto »

hebt er ook Xenon verlichting in laten zetten?!! Ook bij Fivan?, want ik zit op 75% kans dat ik het er nog even bij bestel! Ben je daar tevreden over, en is het het geld waard? Ziet er van buiten wel erg fraai uit, waarschijnlijk.


over het licht was ik zeer tevreden heb de gp niet meer.
was achteraf inbouw niet bij fivan laten doen.
mag officieel nu niet meer.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Re: De eerste foto's van mijn eerste GP

Bericht door SANDER »

mooie kar hoor !!!
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Plaats reactie