Beetje lager

Leon
Senior Stato
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jan 18, 2009 21:20
Locatie: Doesburg

Re: Beetje lager

Bericht door Leon »

De Sport/Racing liggen 1 cm lager dan de andere versies.
Echter als je wilt gaan verlagen, dan geven die andere veren je al 3-4 cm verlaging (afhankelijk van het merk verlagingsveren)
Sinds 20-01-2009
Fiat Grande Punto 1.4 16v 'Racing', Exotica Red, BMC CDA airbox, custom koplampen met LED angel eyes+5000k xenon, getinte ramen achter, Blue&Me navigatie, 17" black Monaco Mirabeau velgen, Cruise Control
grande s
Nuovo Arrivato
Berichten: 44
Lid geworden op: ma apr 21, 2008 11:03
Locatie: genk

Re: Beetje lager

Bericht door grande s »

mijne is ook een beetje lager nu :lol: Afbeelding

Afbeelding
pina
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: di mar 17, 2009 21:24

Re: Beetje lager

Bericht door pina »

allé, hoe kunnen jullie dat verdragen dat jullie uw punto hoort schrapen tegen de weg? Het is alsof jullie het niet veel kan schelen dat jullie carosserie wordt beschadigd...? :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Beetje lager

Bericht door Goose »

pina schreef:allé, hoe kunnen jullie dat verdragen dat jullie uw punto hoort schrapen tegen de weg? Het is alsof jullie het niet veel kan schelen dat jullie carosserie wordt beschadigd...? :oops: :oops:
zelfs als hij niet verlaagd is, schreept hij af en toe, sommige drempels liggen verschrikkelijk slecht dus waarom niet ?

Ben al zowat alle plastic onderdelen van de onderkant kwijt, dat kleine lipje onderaan de voorbumper, en zo een plastic dat rechts een stuk in de wielkas zit, maar ook onderaan bevestigd was (is wel de schuld van die wegenwerken aan mijn deur, heb echt bijna 2 jaar over heel slecht terrein moeten rijden)

En begrijp me nu niet verkeerd hé, ik draag heel veel zorg voor m'n GP'tje
(en dan rijden ze in je flank als je geparkeerd staat en plegen ze vluchtmisdrijf, of zoals nu, jeep met trekhaak die gans m'n nummerplaat geplooid heeft),...

Gewoon, de wegligging die veranderd, al mijn auto's (buiten de GP tot nu toe) heb ik verlaagd, van Golfje op -8 :lol: :lol: das pas schuren, daar moest ik zelf mijn wielkassen voor uitslijpen, of kon niet meer draaien 8) , tot de bmw'tjes op -6 en -4, en wil de GP ook wel 4 cm'tjes laten zakken, gewoon betere baanligging, en iets sportiever rijgedrag.

Nu heeft de GP idd wel al een stugge vering standaard vind ik, maar als je gewoon bent van met een verlaagde auto te rijden, wordt je bijna zeeziek in een wagen die niet verlaagd is, ...
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
dimi_verc
Senior Stato
Berichten: 504
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 16:52
Locatie: kortrijk
Contacteer:

Re: Beetje lager

Bericht door dimi_verc »

voila voila nu horen we de mensen eens klappen ze!!

dat is inderdaad juist wat je zegt GOOSE.
de wagen heeft een stuk beter wegligging als hij verlaagt is, dat heeft mijn schop verdeler me ook vertelt.
hij zij zelfs tegen mij, ze zetten de wagens standaard zo hoog als je een bocht gaat nemen dat je soms bijna gat op je flank vallen!!

mijn GP is nu 4cm verlaagd, ben daar zeer tevreden over. maar normaal deze zomer komt er een verlagings kit van KW of WEITEC onder. ben nog niet uit mijn keuze!!

alvast veel succes met je wagen he goose.


gretz dimi
Fiat Grande Punto Edizione Blue & Me, Side Skirts, Achterspoiler, uitlaatsierstuk, dorpelsierlijsten
Getinte Achterruiten, led achterlicht, abarth koplampen, 17inch velgen, abarth logo, ice inbouw, radio dvd
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Beetje lager

Bericht door Goose »

lol, thx mateken, gij ook.
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Plaats reactie