Beetje lager

Gebruikersavatar
puntodriver
Junior Stato
Berichten: 441
Lid geworden op: di jan 22, 2008 9:26
Locatie: Aalst (B)

Beetje lager

Bericht door puntodriver »

Mijn Gp tegen orginele.

Afbeelding

Afbeelding

:wink:
Greetz Puntodriver
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Beetje lager

Bericht door Sunrise »

Als mijn GP zo laag zou liggen kwam ik geen straat meer door met al die verkeersdrempels :evil:
Leon
Senior Stato
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jan 18, 2009 21:20
Locatie: Doesburg

Re: Beetje lager

Bericht door Leon »

Dan sliep ik ook in de auto, met al die 'Berlijnse' muren voordat ik bij mijn wijk ben (10 stuks om precies te zijn)
Sinds 20-01-2009
Fiat Grande Punto 1.4 16v 'Racing', Exotica Red, BMC CDA airbox, custom koplampen met LED angel eyes+5000k xenon, getinte ramen achter, Blue&Me navigatie, 17" black Monaco Mirabeau velgen, Cruise Control
jordy
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 11:49
Locatie: schiedam

Re: Beetje lager

Bericht door jordy »

heb je gene last van aanlopen in de wielkast met 4 man erin?
Gebruikersavatar
puntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 10:07
Locatie: Heemstede

Re: Beetje lager

Bericht door puntosport »

@ puntodriver,
hoe doe je dat dan met drempels, of bestaan die niet in Belgie?? in noord-holland hebben ze geen drempels maar grote zandduinen van asfalt gemaakt!! mijn GP is niet verlaagt, nouja beetje (sport) en schraapt nu al over elke drempel... als ik mijn auto zo zou verlagen dan kom ik niet meer bij mn huis....

sommige drempels zijn hier in Heerhugowaard zo hoog dat ik niet alleen de voorbumperflap hoor schuren, maar zelfs het midden van mijn auto de grond raakt....

verder ziet het er wel machtig uit!!!
rode Grande Punto sport 1.4 16v bluetooth 2006
Gebruikersavatar
puntodriver
Junior Stato
Berichten: 441
Lid geworden op: di jan 22, 2008 9:26
Locatie: Aalst (B)

Re: Beetje lager

Bericht door puntodriver »

@jordy

Aanlopen doet ie niet zoveel zelf niet met 5 erin.

@puntosport

Vluchthuevels heb je in Belgie ook heel veel, maar je moet er een sport van maken :P
Greetz Puntodriver
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Beetje lager

Bericht door ElSjiepo »

puntosport schreef:@ puntodriver,
hoe doe je dat dan met drempels, of bestaan die niet in Belgie?? in noord-holland hebben ze geen drempels maar grote zandduinen van asfalt gemaakt!! mijn GP is niet verlaagt, nouja beetje (sport) en schraapt nu al over elke drempel... als ik mijn auto zo zou verlagen dan kom ik niet meer bij mn huis....

sommige drempels zijn hier in Heerhugowaard zo hoog dat ik niet alleen de voorbumperflap hoor schuren, maar zelfs het midden van mijn auto de grond raakt....

verder ziet het er wel machtig uit!!!
Dan moet je harder remmen en de rem weer loslaten voor de drempel :lol: . Mijn GP is 2 beetjes verlaagd (sport + nog een stukje) maar ik kan netjes over vrijwel alle drempels in de omgeving. Moet soms wel afremmen tot 15km/h... :P
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Beetje lager

Bericht door ed.de.vries »

Ik heb de T-JET ook verlaagd (Eibachjes er onder) 35mm dieper gelegd.
Bij sommiige "asfaltbergen"moet ik schuin over heen gaan,anders hoor ik de top van de berg
onder mij schrapen.
voor de rest valt het wel mee, als ik maar niet te hard over de hindernis kukkel!!!
:der ALTE"
~] :wink:
Gebruikersavatar
puntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 10:07
Locatie: Heemstede

Re: Beetje lager

Bericht door puntosport »

puntodriver schreef:@jordy

Aanlopen doet ie niet zoveel zelf niet met 5 erin.

@puntosport

Vluchthuevels heb je in Belgie ook heel veel, maar je moet er een sport van maken :P
ze verzieken mijn sport juist!!! :evil: :evil:

ach veel drempels gaan ook wel bij mij, maar veel zijn er verzakt, en dus nog hoger geworden... wat je ook doet, daar kom je in geen mogelijkheid zonder bijgeluiden overheen....
ook zijn er bij mij in de buurt van scholen drempels OP drempels gemaakt!! dus als je een drempel hebt, hebben ze aan de randen een soort knik gemaakt zodat je na het omhoog rijden, direct met de voorkant een beetje naar beneden gaat... dus dat betekend dat de punt van die drempel gevaarlijk dicht bij het middenstuk van je auto komt.

over die drempels rij ik meestal in z'n 1e versnelling, MAX 5 tot 10 km/u!! en nog gaat het dan niet goed....
maar aan het eind van het jaar ga ik in Heemstede wonen! geen drempels in die straat!!!
rode Grande Punto sport 1.4 16v bluetooth 2006
punto6
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 15:28
Locatie: Purmerend

Re: Beetje lager

Bericht door punto6 »

Hoi puntodriver.

Ik vind het er goed uit zien zo, maar zoals vele hier ik zal dan niet normaal meer kunnen rijden.
Hoor nu al bij div. drempels de voorkant als ik er iets te hard er over ga.
Maar nogmaals het zit er super uit .) .

Groet R.
GP sport 1.4 T-jet 120 pk, crossover black, Take off velgen
Gebruikersavatar
dimi_verc
Senior Stato
Berichten: 504
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 16:52
Locatie: kortrijk
Contacteer:

Re: Beetje lager

Bericht door dimi_verc »

nja die drempels. daar moet je wel gewend aan wordn he, en moet je nu ook niet aan 30 per/uur ofzo gaan overrijdn ook he!!
dat is spel en misserie zoeken om brokken te rijden met de wagen. maar dat gevoel van verlaagd te zijn (en de voordelen ervan) is wel leuker als met een (jeep zoals men dat hier zegt) wagen die op origenele hoogte staat. daar gaan ze dan een mooie velg of standaard velg ondersteken en kan je bij wijze van spreken nog je hoofd tussen band en wielkast steken!!
je moet nu eens eerlijk zijn, de GP standaard staat wel hoog? alleja tezien welk model en type je neemt!!!!!

je moet nu een eerlijk zeggen, als je een jeep wilt hebben dan koop je er toch gewoon eentje??! wat is dat nu, het is een hobby en sommige mensen respecteren dat blijkbaar niet!!!! vraag ik me dan af waarom de mensen dat afbreken ofzo!!

@ puntodriver: ze zouden de wagen eens in het echt moetn zien?! die staat gewoon zalig, ik kan het weten he .) .

respect man!

gretz dimi
Fiat Grande Punto Edizione Blue & Me, Side Skirts, Achterspoiler, uitlaatsierstuk, dorpelsierlijsten
Getinte Achterruiten, led achterlicht, abarth koplampen, 17inch velgen, abarth logo, ice inbouw, radio dvd
Gebruikersavatar
puntodriver
Junior Stato
Berichten: 441
Lid geworden op: di jan 22, 2008 9:26
Locatie: Aalst (B)

Re: Beetje lager

Bericht door puntodriver »

Merci Dimi :wink:
Maar u Punto staat ook mooi e. 8)
Greetz Puntodriver
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Beetje lager

Bericht door Goose »

punto ,

heb u weekje geleden ongeveer PB gestuurd mee paar vraagskes in, kunde die nog keer bekijken als ge wilt en keer op antwoorden als ge tijd vindt ? thx !
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
dimi_verc
Senior Stato
Berichten: 504
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 16:52
Locatie: kortrijk
Contacteer:

Re: Beetje lager

Bericht door dimi_verc »

tis geren gedane wi maotje :D .
hihi mercikes e puntodriver.

keep on the move ~~
Fiat Grande Punto Edizione Blue & Me, Side Skirts, Achterspoiler, uitlaatsierstuk, dorpelsierlijsten
Getinte Achterruiten, led achterlicht, abarth koplampen, 17inch velgen, abarth logo, ice inbouw, radio dvd
jorism85
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mar 23, 2009 20:24

Re: Beetje lager

Bericht door jorism85 »

Kan iemand mij eens zeggen, hoeveel de sport origineel is verlaagd.
kwil de mijne ietsje lager nog maar weet nie hoeveel die al verlaagd is.
is het mogelijk tot 3.5 te gaan ongeveer gekeurd en zonder schroefset?
thx
Plaats reactie