vakantiefoto's

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: vakantiefoto's

Bericht door tonyvandenbroek »

ten slotte is de Dogde ook een beetje Fiat tegenwoordig.
Maar het is volgens mij een beste vakantie geweest...HAWAI....daar mag ik alleen maar van dromen 8)
Afbeelding
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: vakantiefoto's

Bericht door willumpie »

:-] lijkt me wel een lekker ruime vakantieauto... -]
tantepoes
Junior Stato
Berichten: 224
Lid geworden op: za jun 24, 2006 20:57
Locatie: Beverwijk

Re: vakantiefoto's

Bericht door tantepoes »

@tony voor volgend jaar hebben we alweer geboekt! Overigens heb ik daar wel een fiat dealer gezien! Echter alleen met de 500
....::: Fiat Punto 1.3MJ Dynamic :::....

Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: vakantiefoto's

Bericht door tonyvandenbroek »

Zal wel eens kunnen, maar sinds een jaartje ofzo, is ook DODGE van FIAT. Kijk maar naar de Freemont.
Afbeelding

Maar ik lees dat het ook volgend jaar weer een leuke vakantie gaat worden. Had ik maar beter opgelet op school denk ik dan soms. :mrgreen:
Afbeelding
tantepoes
Junior Stato
Berichten: 224
Lid geworden op: za jun 24, 2006 20:57
Locatie: Beverwijk

Re: vakantiefoto's

Bericht door tantepoes »

En dat valt heus reuze mee. Iedere vakantie kan je zo duur maken als je zelf wilt. Als je op tijd je vliegticket koopt, vroeg dus, dan valt ook dat mee. Net als hotels etc.

Alleen...... mijn vrouw en ik zijn en blijven met ons 2-tjes. Ik kan mij voorstellen dat het met een gezin ander is....! In plaats van vliegtickets x2, wordt het dan x3 of meer!
....::: Fiat Punto 1.3MJ Dynamic :::....

Afbeelding
BartBoos
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: za jul 31, 2010 18:43
Locatie: Wemeldinge

Re: vakantiefoto's

Bericht door BartBoos »

Ben in oktober met de GP op vakantie geweest in Engeland (rondrit, ruim 3000 probleemloze kilometers, waaronder de steilste bergpas van Engeland (33%!!!, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Hardknott_Pass) gereden in het slechtste weer dat je maar kunt bedenken, regen kwam met bakken uit de lucht, en dan op zeiknat glad asfalt met 33% stijging, heeft wel een keer een stinkende koppeling opgeleverd nadat ik op het steilste stuk moest stil staan voor een tegemoet komende auto).

Hierbij wat fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Eerst: 2010 GP 1.3 MJET 85 3D/Exotica Red nu: 2012 Punto Evo MultiAir Turbo Sport 135 pk Vanaf april 2015: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Turbo TCT Distinctive
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: vakantiefoto's

Bericht door tonyvandenbroek »

Mooi daar. Iets wat ik altijd ook nog eens wil gaan doen.
Lekker naar Wales of Scotland. Helaas vindt Lia onze Luuk nog te jong om zo'n rond rit te maken.

Ik zie het wel eens op TV. Schitterende beelden. Wat zou ik veel foto maken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: vakantiefoto's

Bericht door RaydeJee »

Mooie foto`s. Gaaf, prachtig land hoor! .)
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: vakantiefoto's

Bericht door Thegroov »

Hele mooie foto's en een heel mooi land.

Alleen de weg erheen.... jammer dat die Engelsen alles uit hun raam kieperen wat ze niet meer kunnen gebruiken.
Wij zijn een keer een paar dagen in Birmingham geweest. Een prachtig schoon hotel, maar één stap buiten de deur... de hele voortuin vol met mac donalds en andere troep. De hele snelweg van Londen naar Birmingham lag vol met rommel.

Denk je dat het hier erg is, moet je eens in Engeland gaan kijken. Zo zonde van dat mooie heuvellandschap.
gelukkig zijn de plattelandsmensen daar wel anders.
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: vakantiefoto's

Bericht door ed.de.vries »

Sluit mij aan effekes maar.
Schotland rondrit twee keer per motor gedaan, en twee keer met "de(een)auto"
Na één der rondritten 1 keer in London geweest,wat een hecktick,néé dan liever een paar daagjes meer in de schotse hooglanden tussen de schaapjes. Het is er soms Kl... weer, maar ook wel eens mooi weer.........!
Schotland per motor is in mij beleving mooier dan in een auto.
We hebben 1 keer Het Monster van Logness proberen te vinden..........helaas!
Wat " ONS" wél vond waren de duizenden kleine vliegjes,waar wij voor zijn gevlucht.
Edingburg is een mooie stadt,en omgeving, maar geef mij maar het meren gebied in het noordelijkste/westelijkste deel van
schotland.
:der ALTE:
BartBoos
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: za jul 31, 2010 18:43
Locatie: Wemeldinge

Re: vakantiefoto's

Bericht door BartBoos »

Wat ook erg mooi is is het Lake District en de Yorkshire Dales. Het platteland van Engeland is het leukst vind ik zelf. De Engelsen zijn daar over het algemeen zeer vriendelijk. Deze vakantie overnacht in een aantal Bed & Breakfasts en dat is ook leuk, je komt bij de mensen thuis. Verder is er veel te zien, zeker als je van landhuizen, tuinen, kastelen, oude gebouwen etc. houdt.

Het links rijden valt ook erg mee, alleen een beetje opletten als je bijvoorbeeld van een parkeerplaats wegrijdt. Ook als je op een smal Engels weggetje rijdt (en die zijn er erg veel) en er komt plosteling een tegenligger aan die je door de heggen of muurtjes langs de weg niet aan heb kunnen zien komen dan heb ik het wel eens gehad dat je als eerste reactie naar rechts stuurt (en dat is natuurlijk verkeerd!). De wegen zijn overigens van zeer matige kwaliteit, ze gebruiken zeer grof asfalt (veel bandengeluid dus) en er ligt haast niets recht, kuilen en gaten kom je ook regelmatig tegen... Als je tijdens je rondrit geen rammeltjes hoort dan weet je zeker dat je auto degelijk in elkaar steekt (en niets gehoord)! :-]
Eerst: 2010 GP 1.3 MJET 85 3D/Exotica Red nu: 2012 Punto Evo MultiAir Turbo Sport 135 pk Vanaf april 2015: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Turbo TCT Distinctive
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: vakantiefoto's

Bericht door ed.de.vries »

En gelijk heb je!
Die wegen/weggetjes O O.
Maar< de fiat gaf bij mij geen Extra rammeltje, en de motor struiterde er wel overheen.
Alleen moest ik mijn mond (dicht) houden anders vloog mijn kunstgebit er uit, althans die kans zat er in met de hardt afgeveerde grande.
der ALTE:
Plaats reactie