Wie heeft een foto van de GP Sport met (afneembare)trekhaak?

V-Ray
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 13:32
Locatie: Almere
Contacteer:

Wie heeft een foto van de GP Sport met (afneembare)trekhaak?

Bericht door V-Ray »

Guys, vandaag heb ik een proefrit gemaakt met de GP Sport 1.9 Multijet. Het is een prima wagen, stuurt lekker, is erg compleet qua inrichting en heeft in de 2e en 3e versnelling een aardige trekkracht. Ik was wel redelijk teleurgesteld in de power. Een Golf V 1.9 TDI met 110PK trekt beter. Maar goed, misschien ook maar beter ook, anders ga ik toch alleen maar hard rijden. :oops: (Weet iemand of je in de lease je motor ook kunt chippen?) :twisted:

Maar goed, dikke kans dat ik de GP Sport ga bestellen want het is een prima kar, er zijn alleen wel een paar kleine dingen waar ik nog wel antwoord op wil hebben. En dan liever niet van een Fiat verkoper, die kan mij namelijk alles wel vertellen.

Omdat ik ook motor rijd en serieus zit na te denken om een circuitfiets te halen moet ik een aanhanger kunnen trekken. Het is natuurlijk geen gezicht op de GP Sport, maar daarom zal er een afneembare trekhaak op moeten. Iemand hier ervaring mee? En heeft men daar foto´s van? Ik zit nl niet te wachten op een bumper die verneukt is omdat er een trekhaak onder zit.

Dus, heb jij een (afneembare) trekhaak? Post hier je ervaringen en ook graag een duidelijke foto.
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Even je topic titel aangepast om misverstanden te voorkomen....
Nothing personal :wink:
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

wie heeft een foto van gp sport met afneembare trekhaak

Bericht door walpunto »

ik niet want er is mij verzekerd dat een gp sport geen trekhaak kan hebben zonder een gat te zagen en dat doet teveel afbreuk aan de auto vindt ik
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Ik had op mijn Bravo HGT en Alfa 147 een afneembare trekhaak zitten.
(zat er helaas al op)

Ookal is de trekhaak afneembaar... ik blijf het persoonlijk lelijk vinden.
Je blijft een "vierkant ding" zien, ook als de trekhaak er niet op zit.
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Sorry, waarom een sport met trekhaak? Is net een ducati met zijwieltjes.... Zucht.....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:Sorry, waarom een sport met trekhaak? Is net een ducati met zijwieltjes.... Zucht.....
denk aan je hart Grietje...nog een wodka?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
grietje8 schreef:Sorry, waarom een sport met trekhaak? Is net een ducati met zijwieltjes.... Zucht.....
denk aan je hart Grietje...nog een wodka?

Joe, ik heb liever een JUUP
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:
joedelta schreef:
grietje8 schreef:Sorry, waarom een sport met trekhaak? Is net een ducati met zijwieltjes.... Zucht.....
denk aan je hart Grietje...nog een wodka?

Joe, ik heb liever een JUUP
OK komt er aan....vrouwlief heeft vandaag weer een nieuwe krat gehaald.....(wat ben ik toch een slijmbal) :lol:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

joedelta schreef:
grietje8 schreef:Sorry, waarom een sport met trekhaak? Is net een ducati met zijwieltjes.... Zucht.....
denk aan je hart Grietje...nog een wodka?
Ja sorry, doe maar breezertje dan... met rietje....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
V-Ray
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 13:32
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door V-Ray »

Back on topic en als reactie op Grietje:

"Omdat ik ook motor rijd en serieus zit na te denken om een circuitfiets (zonder kenteken) te halen moet ik een aanhanger kunnen trekken. Het is natuurlijk geen gezicht op de GP Sport, maar daarom zal er een afneembare trekhaak op moeten. Iemand hier ervaring mee? En heeft men daar foto´s van? Ik zit nl niet te wachten op een bumper die verneukt is omdat er een trekhaak onder zit."


:roll:
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

wie heeft er een foto van gp sport mer afneembare trekhaak

Bericht door walpunto »

zie boven er komt altyd een gat in bumper en dan nog is het maar de vraag hoe het werkt

firma brink trekhaken raadt het af op een sport
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
V-Ray
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 13:32
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: wie heeft er een foto van gp sport mer afneembare trekha

Bericht door V-Ray »

walpunto schreef:zie boven er komt altyd een gat in bumper en dan nog is het maar de vraag hoe het werkt

firma brink trekhaken raadt het af op een sport
Ok, er komt een gat in de bumper, maar WAAR? Eronder (uit het zicht) of aan de achterkant?

De dealer (Koetsier in Putten) geeft aan dat het eronder gebeurd. Maar dat wil ik ff gecheckt hebben hier, dus als iemand een foto heeft (met de constrcutie) zou ik daar erg blij mee zijn.
PuntoFortuna
Nuovo Arrivato
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 13:28
Locatie: Ten Post
Contacteer:

Re: wie heeft er een foto van gp sport mer afneembare trekha

Bericht door PuntoFortuna »

V-Ray schreef:
walpunto schreef:zie boven er komt altyd een gat in bumper en dan nog is het maar de vraag hoe het werkt

firma brink trekhaken raadt het af op een sport
Ok, er komt een gat in de bumper, maar WAAR? Eronder (uit het zicht) of aan de achterkant?

De dealer (Koetsier in Putten) geeft aan dat het eronder gebeurd. Maar dat wil ik ff gecheckt hebben hier, dus als iemand een foto heeft (met de constrcutie) zou ik daar erg blij mee zijn.
Op de GP kan je een ontzichtbare trekhaak krijgen :wink: Je ziet er helemaal niks van, want de stekkerdoos klap je weg onder/achter de bumper... de trekhaakkogel ligt in je kofferbak...dus je ziet er van buitenaf niks van als je hem niet gebruikt..... Zal kijken of ik er nog foto's van heb, heb er een x foto's gemaakt, maar dan wel onder een 5-deurs Emotion.
ERIK
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
Gebruikersavatar
Dorisje
Junior Stato
Berichten: 289
Lid geworden op: do jun 22, 2006 7:31

Bericht door Dorisje »

Ik ben ook benieuwd naar die foto's. Weet je toevallig ook het merk van de trekhaak???
V-Ray
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 13:32
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: wie heeft er een foto van gp sport mer afneembare trekha

Bericht door V-Ray »

PuntoFortuna schreef:
V-Ray schreef:
walpunto schreef:zie boven er komt altyd een gat in bumper en dan nog is het maar de vraag hoe het werkt

firma brink trekhaken raadt het af op een sport
Ok, er komt een gat in de bumper, maar WAAR? Eronder (uit het zicht) of aan de achterkant?

De dealer (Koetsier in Putten) geeft aan dat het eronder gebeurd. Maar dat wil ik ff gecheckt hebben hier, dus als iemand een foto heeft (met de constrcutie) zou ik daar erg blij mee zijn.
Op de GP kan je een ontzichtbare trekhaak krijgen :wink: Je ziet er helemaal niks van, want de stekkerdoos klap je weg onder/achter de bumper... de trekhaakkogel ligt in je kofferbak...dus je ziet er van buitenaf niks van als je hem niet gebruikt..... Zal kijken of ik er nog foto's van heb, heb er een x foto's gemaakt, maar dan wel onder een 5-deurs Emotion.
Kijk! Hier heb ik wat aan! Alvast dank en ik wacht met smart op de foto's.

Ohwja; moet alleen wel vermelden dat de Punto gezakt is van de 1e plaats naar de 2e plaats(keus). Er is een kans dat de nieuwe Honda Civic 2.2 CDTI Sport gekozen kan worden. Alle respect voor de Fiat, maar die Civic mag er zeer zeker wezen! Maar goed, dat wordt nog wel een tijdje afwachten voordat er gekozen kan worden.
Plaats reactie