eindelijk een eigen foto's

paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door paco »

Sunrise schreef::roll: ...wel ff goed kijken dan of er daadwerkelijk Blue&Me inzit. In het begin werden er redelijk wat GP's verkocht zonder doordat mensen het gemak niet kende endus te duur vonden ~]
Het rare is dat als ik op het knopje druk links onder op het stuur waar andere dat Windows teken hebben staan, en ik dat stipje ,( precies zo als bij jou in het topic )dan begint truus wel te praten en vraagt wat ik wil ,en ik krijg op het display van km teller ook een menu ! En dat is een ander menu als wat er komt als ik op het hoorntje rechts druk ,want dan krijg ik echt me telefoon menu . En er zit ook een boekje bij mijn autopapieren van blue & me
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rik
Senior Stato
Berichten: 856
Lid geworden op: za okt 23, 2010 22:33

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door Rik »

Erg mooie GP! Veel rijplezier ermee! :)
Ravi
Nuovo Arrivato
Berichten: 82
Lid geworden op: za jan 14, 2012 14:20
Locatie: Vlijmen

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door Ravi »

Hè zelfde " probleem hier" ook lieve schat in auto. Helaas geen multimedia in de vorm van blue and me. Ook 1 USB ben bezig om te kijken naar andere radio. Zelfde bouwmaatschappij onze auto's. Ook mei 2006
Gp 1.4 16v sport heel mooi blauw enne uit mei 2006
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door paco »

Rik schreef:Erg mooie GP! Veel rijplezier ermee! :)
Dank je ~~
Afbeelding
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door paco »

Ravi schreef:Hè zelfde " probleem hier" ook lieve schat in auto. Helaas geen multimedia in de vorm van blue and me. Ook 1 USB ben bezig om te kijken naar andere radio. Zelfde bouwmaatschappij onze auto's. Ook mei 2006
Ja heb net nog even gekeken ,maar inderdaad echt maat 1 x usb :evil: Maar goed dat mag de pret niet drukken,ben wel heel blij met GPtje ~~ en dan maar gewoon een cdtje erin ,zit trouwens wel een goed geluid in 6 speakers en subwoofer , en dat gewoon standaard van Fiat !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door Bennink »

Mooie wagen man! Veel veilige kilometers ;-)

Misschien kun je nog een aux-kabel achterin je radio prikken, dan kun je alsnog via externe apparaten muziek afspelen. HIER staat daar wat over beschreven.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door paco »

Bennink schreef:Mooie wagen man! Veel veilige kilometers ;-)

Misschien kun je nog een aux-kabel achterin je radio prikken, dan kun je alsnog via externe apparaten muziek afspelen. HIER staat daar wat over beschreven.
Dank je wel ~~ Ik ga nog ff denken wat ik doe ,ik vind het ook niet erg om af en toe een cdtje te wisselen ,ik rij over het algemeen geen hele lange afstanden ,voordat de cd afgelopen is ben ik al op me bestemming :mrgreen: Maar ga je topic nog wel even op me gemak doorlezen ,bedankt voor het opzoeken !
Afbeelding
Gebruikersavatar
rondejong
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: za sep 24, 2011 20:53
Locatie: Leidschendam

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door rondejong »

Heb je heeeeeel goed gekeken in je dashboardkastje? Ik heb namelijk ook een GP uit 2006 (SX-FG kenteken) met zo'n zelfde logootje op het stuur als jij hebt en ik heb wel 2 usb-poorten in het dashboardkastje. In eerste instantie dacht ik ook dat er maar 1 in zat, die ene die je duidelijk ziet zitten. Maar toen ik wat verder ging kijken, bleek er ook nog eentje linksboven in het kastje te zitten, afgedekt met een rubber dopje. En jawel, daar zit de mediaspeler in verstopt. Gelukkig maar, want mijn radio doet nogal moeilijk met diverse cd's, krijg regelmatig een error terwijl die cd's in de vorige auto(radio) gewoon afgespeeld werden. Maar nu hop, usb-stick erin en gaan met de muziek!
Grande Punto 1.4 16v Emotion | Chemical Grey
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door paco »

Zit bij mij een loos gat zonder afdekplaatje ! Heb het verder wel voor elkaar gekregen met me telefoon ~~
Afbeelding
GPZzee
Nuovo Arrivato
Berichten: 48
Lid geworden op: za apr 24, 2010 9:12
Locatie: Zierikzee

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door GPZzee »

Cool! tis dat mijn vriendin geen "zwarte"voor de deur wilde... ik heb een heule mooie blauwe :D , kenteken 57-SK-LJ In dezelfde week op kenteken gezet? Mag dan een 2006'ertje zijn, maar daar voel je niks van hoor!Veel (strak) stuurplezier!
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: eindelijk een eigen foto's

Bericht door paco »

GPZzee schreef:Cool! tis dat mijn vriendin geen "zwarte"voor de deur wilde... ik heb een heule mooie blauwe :D , kenteken 57-SK-LJ In dezelfde week op kenteken gezet? Mag dan een 2006'ertje zijn, maar daar voel je niks van hoor!Veel (strak) stuurplezier!
Dank je wel !! haha nee daar voel je zeker niks van ,ik ben ook gewoon heel blij met wat ik heb ,2006 maakt mij niet uit !
Ik beleef er net zo veel plezier aan als die gene die hem ooit nieuw heeft gekocht ,en hij ziet er nog als nieuw uit :mrgreen:
Zoals hij er nu bij staat koste hij 16.219,00 euro ,en dat heb ik niet hahaha dus dan doen we het toch zo . Jij ook veel plezier met je 2006 punto en dat we maar veel en lang km mogen maken ~~
Afbeelding
Plaats reactie