prijs GP

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pelatta
Nuovo Arrivato
Berichten: 99
Lid geworden op: do dec 23, 2010 21:05
Locatie: Stein (Limburg)

prijs GP

Bericht door pelatta »

Ik zag gisteren op rtl 7 een reclameflits voorbij komen van Fiat.
De GP actual kost op dit moment 12795.= euro.
In dit reclamespotje vertelde ze dat hij door een nieuwe actie van Fiat nu nog enkele honderden euro's goedkoper is. :oops: Wie heeft dit spotje ook gezien en weet hier het fijne van ?
Voor mij ging het wat snel. :cry: Vandaag op internet gezocht maar ik kan hier niks vinden. ~]
maak mich neet gek
Gebruikersavatar
Wiboom
Nuovo Arrivato
Berichten: 108
Lid geworden op: za jan 08, 2011 13:38
Locatie: 's-Hertogenbosch / Amsterdam / Kos

Re: prijs GP

Bericht door Wiboom »

Als je NU naar de site http://www.fiat.nl gaat zie je het...

*Tot* 2000 euro extra voordeel op alle modellen.

(800 euro op de Punto's)
'Size DOES matter!'
Gebruikersavatar
pelatta
Nuovo Arrivato
Berichten: 99
Lid geworden op: do dec 23, 2010 21:05
Locatie: Stein (Limburg)

Re: prijs GP

Bericht door pelatta »

Nou das ook wat.
Ik heb 2 weken geleden een GP actual gekocht/besteld en moet hiervoor betalen 13475 euro
Dit is incl. afleveringskosten- airco- afstandbedienig op css- in hoogte verstelbare bestuurdersstoel- res.wiel- stootlijsten en min 800 euro ivm geen inruil.

Als ik nou volgens die aktie ga tellen kom ik op 12945 euro. Daarbij krijg ik dan ook nog een radio af fabriek extra.

Wat kan ik hiermee ???????? :idea: :idea: :idea:
maak mich neet gek
Gebruikersavatar
Wiboom
Nuovo Arrivato
Berichten: 108
Lid geworden op: za jan 08, 2011 13:38
Locatie: 's-Hertogenbosch / Amsterdam / Kos

Re: prijs GP

Bericht door Wiboom »

De garage zal waarschijnlijk zeggen dat je al korting hebt gehad.
Op de totaalprijs is dit iets van 6% wat je hebt gehad.
Over het algemeen liggen die Dealer-kortingen wel wat hoger als je niks inruilt; van 7 tot 10% ongeveer, afhankelijk van de dealer.

Ik denk als je dat bespreekt met de dealer, hij je vast nog wel wat opties erbij kan geven? Het stomme is dat het wat bedragen betreft het in mijn ogen 1 groot Arabisch land is, die hele autobusiness...Alleen maar afdingen en handelen!
'Size DOES matter!'
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: prijs GP

Bericht door Frank1986 »

Dit komt van de fiat site af. ~]


Disclaimer

Deze acties gelden bij aanschaf van een nieuwe Fiat op 20 t/m 23 januari 2011. Genoemde prijzen zijn incl. Open Huis Bonus en BTW, excl. kosten rijklaar maken en verwijderingsbijdrage. De Punto modellen zijn alleen leverbaar als BPM-vrij in de 1.3 MultiJet 85 uitvoeringen. Het aflopend krediet wordt verstrekt door Fiat Financial Solutions, handelsnaam van FGA Capital Netherlands B.V. te Lijnden. Toetsing en registratie bij BKR te Tiel. FGA Capital Netherlands B.V. is kredietgever en werkt onder vergunningsnummer 12013694 als aanbieder van consumentenfi nancieringen. De effectieve rente op jaarbasis is de prijsaanduiding voor het krediet. Hierin komen alle kosten tot uitdrukking. Max. krediet bedragen: Panda € 7.500,-. Overige modellen: € 10.000,-. Vraag naar de exacte voorwaarden. Afgebeelde auto’s kunnen afwijken van de daadwerkelijke uitvoering. Belastingvoordelen zijn gebaseerd op de wetgeving zoals geldig op 1 mei 2010. *Bron: JATO Dynamics. Gebaseerd op de volumegerelateerde gemiddelde CO2-uitstoot (gr/km) van de best verkochte Europese automerken in de eerste helft van 2010.
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: prijs GP

Bericht door Deantjuh »

Wiboom schreef:De garage zal waarschijnlijk zeggen dat je al korting hebt gehad.
Op de totaalprijs is dit iets van 6% wat je hebt gehad.
Over het algemeen liggen die Dealer-kortingen wel wat hoger als je niks inruilt; van 7 tot 10% ongeveer, afhankelijk van de dealer.

Ik denk als je dat bespreekt met de dealer, hij je vast nog wel wat opties erbij kan geven? Het stomme is dat het wat bedragen betreft het in mijn ogen 1 groot Arabisch land is, die hele autobusiness...Alleen maar afdingen en handelen!
Normaal geven dealers natuurlijk makkelijk 5% korting met of zonder inruil. Ze geven niet gelijk het hoogste.
Ik heb vorige week mijn GP besteld bij de dealer met inruil en kreeg alsnog gewoon 5% korting aangeboden. Uit eindelijk toch extra opties uitgekozen en een andere kleur, maar dan bleef de korting 5%..
Na een half uur bij de verkoper aan tafel te hebben gezeten gewoon gezegd dat ik een rond getal wilde betalen, nu besteld met 6,7% korting.
Wat ik hiermee zeggen wil is, afdwingen kan altijd, en mag ook. :P
Over je vraag van de korting etc van de fiat, was dat niet alleen 0% financiering en texfreekorting over de panda?
Afbeelding
Plaats reactie