Uitstel voor Fiat Punto

Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Uitstel voor Fiat Punto

Bericht door Deantjuh »

Er is volgens mij de laatste jaren, altijd rond die tijd verplichte vakantie of heb ik dat mis?
Afbeelding
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: Uitstel voor Fiat Punto

Bericht door alfawiel »

nee, helaas. dit is een productiestop i.v.m. dalende verkopen.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Uitstel voor Fiat Punto

Bericht door Jarnoootje »

P-EVO schreef:Zoals ik gelezen heb op FiatBlog.nl wordt de produktie van de Punto, tijdelijk stop gezet van 17 Dec. tot 13 Januari, dat betekend voor 5000 medewerkers verplichte vakantie.
Dit soort berichten wijzen niet op rijkdom,maar wat duidelijk wijst op verminderde afzet van de Punto.
En ten opzichte van de concurentie, moeten dit toch signalen zijn, dat er van al dat uitstellen van een nieuw model, veel Fiat rijders waarschijnlijk zullen uitwijken naar de concurrentie.
Dus ben ik benieuwd hoelang men deze theorie nog denkt vol te houden!

Groetjes BEN
Dat zou voor mij inderdaad precies de reden zijn om eind volgend jaar geen nieuwe Punto te kiezen als vervanger van de huidige. Geen zin om in een 'oud' model rond te rijden.
Gebruikersavatar
Lars
Senior Stato
Berichten: 751
Lid geworden op: wo dec 28, 2011 17:06

Re: Uitstel voor Fiat Punto

Bericht door Lars »

Jarnoootje schreef:
P-EVO schreef:Zoals ik gelezen heb op FiatBlog.nl wordt de produktie van de Punto, tijdelijk stop gezet van 17 Dec. tot 13 Januari, dat betekend voor 5000 medewerkers verplichte vakantie.
Dit soort berichten wijzen niet op rijkdom,maar wat duidelijk wijst op verminderde afzet van de Punto.
En ten opzichte van de concurentie, moeten dit toch signalen zijn, dat er van al dat uitstellen van een nieuw model, veel Fiat rijders waarschijnlijk zullen uitwijken naar de concurrentie.
Dus ben ik benieuwd hoelang men deze theorie nog denkt vol te houden!

Groetjes BEN
Dat zou voor mij inderdaad precies de reden zijn om eind volgend jaar geen nieuwe Punto te kiezen als vervanger van de huidige. Geen zin om in een 'oud' model rond te rijden.

Dat er een nieuw model uitkomt maakt je huidige punto er toch niet lelijker op?

Het kan natuurlijk ook zijn dat het nieuwe model heel erg tegenvalt :mrgreen:
Trotse eigenaar van:
Abarth Punto Evo EsseEsse =)
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Uitstel voor Fiat Punto

Bericht door Jarnoootje »

Nee dat ben ik met je eens, maar als ik een andere auto mag/kan uitzoeken wil ik graag wat 'nieuws' rijden. Wat anders dan ik de afgelopen 2,5 jaar (tegen die tijd) mee gereden heb. Ik zit 2,5 tot 4 uur per dag in de auto en een keer wat anders is dan wel lekker :)
Een punto2012 is eigenlijk niets anders dan mijn huidige auto.

Ik denk dat veel mensen, inclusief leasemaatschappijen, graag het nieuwste model uit de serie rijden.
Plaats reactie