Vlekken op bekleding achterbank

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Bericht door Giovanni Tutore »

Ik gebruik vlekkenschuim van de Lidl wat daar af en toe in de aanbieding is, met vrolijkstemmend resultaat tot nu toe.
Gebruikersavatar
mauricevanderzwaan
Nuovo Arrivato
Berichten: 145
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 12:38
Locatie: Bilthoven

Bericht door mauricevanderzwaan »

Ik gebruik vlekkenschuim van de Lidl wat daar af en toe in de aanbieding is, met vrolijkstemmend resultaat tot nu toe.
Ah ! Dan zal ik eens langs de Lidl fietsen.. Bedankt !
Grande Punto Edizione Cool 1.2
Gebruikersavatar
e.klaui
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 18:29
Locatie: maassluis

Re:

Bericht door e.klaui »

mauricevanderzwaan schreef:
Ik gebruik vlekkenschuim van de Lidl wat daar af en toe in de aanbieding is, met vrolijkstemmend resultaat tot nu toe.
Ah ! Dan zal ik eens langs de Lidl fietsen.. Bedankt !
wel eerst op een onopvallend stukje proberen, staat ook op de verpakking. :(
GP1.4 16v DYNAMIC - SPORTSOUND, 16"spaakwielen, dakspoiler en zijskirts, K&N inleg filter, 2 x H4 8500K Cosmo-blue Xenon en 2 x H1 8500K Cosmo-blue Xenon.
komt nog; sport demper(ativar afb.)
Gebruikersavatar
Douwe
Senior Stato
Berichten: 682
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 10:25
Locatie: Den Helder

Re: Vlekken op bekleding achterbank

Bericht door Douwe »

Jah die witte vlekken heb ik ook.

Het lijkt bij mij op wit stofpoeder wat door de bekleding naar buiten komt. Ook wel te verklaren als het witte poeder onder of in de bekleding zit komt dat eruit als men op de stoel/bank gaat zitten want dan moet immers de lucht uit het kussen naar buiten.

Ik heb eens met een stofzuiger erop geprobeerd het weg te zuigen, dit hielp iets, later nog eens geporbeerd met een gewoon licht allesreiniger sopje en dat scheelde iets, het lijkt dan minder te worden, misschien slijt het ook weg.
Want door het gaan zitten komt er natuurlijk steeds een luchtstroom door waardoor het misschien uiteindelijk van binnenuit
door de bekleding wordt weggeblazen.

Verder stoor ik me er ook niet zo aan eigenlijk, het is niet zo heel opvallend bij mij. En ik weet dat het geen vuil is, maar nieuwigheid.

Het is wel het meest zichbaar op de bestuurdersstoel, maar daar wordt ook het meest op gezeten ik heb er nu in 4 maanden 10.000 km opgezet en daarvan 80% alleen, dus zittend op de bestuurdersstoel :)
Maar wat ik al zei het lijkt minder erg te worden.
Fiat Punto Edizione Cool TwinAir Turbo 100 Rock 'n Roll Blue
Volvo XC60 D5 FWD Momentum
Plaats reactie