kapotte lendensteun

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
gull
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jun 16, 2006 14:04
Locatie: Capelle aan den ijssel

Bericht door gull »

[quote="Robse"]Vandaag tot ontdekking gekomen dat de lendesteun het ook niet meer doet. Wilde de zekering checken blijkt deze links in de bagageruimte te zitten.


de dealer moest mijn stoel tot 2 keer toe helemaal uitelkaar halen om de lendensteun te fixen. (niet dat dat gelukt is hoor)

het lag aan de motor volgens hun. dus als ik jou was zou ik maar ff langsgaan ipv zelf te rommelen
joedelta

Bericht door joedelta »

gull schreef:
joedelta schreef:
gull schreef:oh ja en mijn 12v doet het ook niet meer (grrrrrrr)
Zekering al gecheckt?

eeuhhh waar zit dat precies?
RTFM....nou OK dan, omdat ik het uit mijn hoofd weet: de zekering van de 12V zit in de zekeringenkast die links in het dashboard zit, welke zekering het precies is, moet je toch echt even in de handleiding opzoeken.
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Bericht door wcabro »

Robse schreef:Volgens mijn instructieboekje zit de zekering voor de lendesteun in het zekeringskastje welke zich links achterin bij de bagageruimte bevindt. Zekering nummer F57.
Lijkt mij dan logisch dat ik dan daar ga zoeken en niet onder de motorkap of ergens anders............toch?
Ik was dit al lang weer vergeten , maar die van mij deed het ook niet Dealer heeft toen de zekering vervangen geloof 15amp en meteen gemeten wat die motor vraagt aan stroom tijdens bedienen en iemand op de stoel.

Hij zij dat de stroom iets hoog was en toen heeft hij een 20 amp zekering geplaatst probleem niet meer terug gekomen.

Groeten wcabro :wink:
Gebruikersavatar
PuntoXM
Nuovo Arrivato
Berichten: 174
Lid geworden op: do jul 13, 2006 14:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door PuntoXM »

Hoop dat ook de bedrading die 20A aankan. Het is niet bepaald een aanrader om zomaar een hoger amperage zekering te gebruiken. Ruik je geen schroeilucht tijdens het bedienen? :roll:
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
Plaats reactie