Partnummer (linker)achterlicht Fiat Grande Punto 2007

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
FeaR
Nuovo Arrivato
Berichten: 146
Lid geworden op: di nov 08, 2011 22:01
Locatie: Zaltbommel

Partnummer (linker)achterlicht Fiat Grande Punto 2007

Bericht door FeaR »

Als zovelen heb ik last van condens in mijn achterlicht. Nu kost een enkel achterlicht via Marktplaats niet al te veel, voor een paar tientjes ben je al klaar. Dus, die wil ik wel vervangen. Ik weet dat de kans dat de condens terug komt aanwezig is, maar voor dit geld en tien minuten schroeven wil ik de gok wel wagen.

Maar.... op Marktplaats een leuke linker achterlamp gevonden met Fiat Partnummer 51807413. Op de foto is het een exemplaar dat ik moet hebben. Echter als ik het partnummer door Google gooi kom ik uit op het achterlicht van een Fiat Grande Punto Abarth. Voor de beeldvorming, dat is dus met een grijze richtingsaanwijzerglaasje. Ik moet blijkbaar Fiat Partnummer 51701589 hebben.

Echter op de foto van de verkopende partij staat een gewoon Fiat Grande Punto-achterlicht, dus met amber kleur. Foto van het partnummer is ook zichtbaar en dat is inderdaad geen tikfout en de 51807413. Lang verhaal kort, typisch in mijn ogen.

Als de verkopende partij 100% zeker is dat het een non-Abarth-achterlicht is, lijkt me eenvoudig te checken op kleur, zijn er dan toch nog dingen waar ik rekening mee moet houden of kan ik (als de kleur dus goed is) gewoon tot koop over gaan?
Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-Jet - 150 PK / 265 Nm Savali Tuning
Gebruikersavatar
Brownie
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: za dec 27, 2014 15:46

Re: Partnummer (linker)achterlicht Fiat Grande Punto 2007

Bericht door Brownie »

In dit geval zou ik voor artikelnummers die op het product staan gaan, aangezien er een aantal fabrikanten geweest zijn en niet iedere verkoper goed weet wat hij verkoopt.
Zo zit ik hier nu ook opgescheept met een setje 2012 units ipv PEvo units zoals stond beschreven.

Heb eventueel wel binnekort een setje GP achterlichten over, deze zitten nu nog gemonteerd.

Klik

*edit, mocht je geen 2 dezelfde vinden
FeaR
Nuovo Arrivato
Berichten: 146
Lid geworden op: di nov 08, 2011 22:01
Locatie: Zaltbommel

Re: Partnummer (linker)achterlicht Fiat Grande Punto 2007

Bericht door FeaR »

Brownie schreef: Heb eventueel wel binnekort een setje GP achterlichten over, deze zitten nu nog gemonteerd.
Condensvrij en voor een marktconforme prijs wil ik ze dan wel overnemen.
Ik heb er verder geen haast mee. En ander voordeel: ik heb altijd meer vertrouwen in aankopen via het forum dan andere wegen.
Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-Jet - 150 PK / 265 Nm Savali Tuning
meloenie
Senior Stato
Berichten: 614
Lid geworden op: za mar 10, 2012 14:16
Locatie: Zaanstad

Re: Partnummer (linker)achterlicht Fiat Grande Punto 2007

Bericht door meloenie »

FeaR schreef:
Brownie schreef: ik heb altijd meer vertrouwen in aankopen via het forum dan andere wegen.
Amen!
Op fora weten de mensen meestal wel wat ze verkopen in tegenstelling tot bv op marktplaats en zo helpen we elkaar
Punto 2012 Multijet Underground Grey
Afbeelding
Plaats reactie