Kleurcode plaatje

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Kleurcode plaatje

Bericht door Jan_Kol »

Zoals al gemeld heb ik een vervelende vuurwerkschade. Nu moet ik maar wat doen om die te herstellen. Daarvoor wil ik graag weten welke kleurcode ik moet gebruiken.

Volgens de gebruiksaanwijzing van de GP zou het hier moeten staan (blz. 212):

Afbeelding

Maar helaas vind ik achter de achterklep helemaal niets wat op zo'n sticker of plaatje duidt. Ik ga er in mijn onschuld van uit dat met "de achterklep" dat ding wordt bedoeld waarmee je de bagageruimte opent (en waar dan bij de rubbers na regen altijd een straal water uit loopt). Wat nu? Het gaat mij in principe om de code D, bijwerken en spuiten; al wil ik ook nog een poging wagen in het autodemontage circuit, want wellicht kan ik daar zo'n spatscherm in de juiste kleur vinden... En ook dan is handig als ik de kleurcode opgeef.

Jan
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Kleurcode plaatje

Bericht door jpkramer »

Volgens mij zit dat plaatje in de achterklep zelf, als je de achterklep open doet links.
Robse2
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: zo okt 19, 2014 14:05

Re: Kleurcode plaatje

Bericht door Robse2 »

Heb de mogelijkheid niet om ff te kijken. Maar ik heb dit volgens mij aan de onderzijde van de motorkap zitten........
Na een New Orleans Blue GP Edizione Prima('06) een witte GP Racing('09)een Prog. Black EVO ('11) een witte Punto ('15).
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Kleurcode plaatje

Bericht door tonyvandenbroek »

trek de motorkap eens open? Je zult verbaasd staan als hij daar zit. Bij mij zit deze daar namelijk:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Kleurcode plaatje

Bericht door Thegroov »

Een beetje spuiter meet de kleur zelf op om tot de juiste verkleuring te komen. Don't worry, dus.
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Re: Kleurcode plaatje

Bericht door Jan_Kol »

tonyvandenbroek schreef:trek de motorkap eens open? Je zult verbaasd staan als hij daar zit. Bij mij zit deze daar namelijk:
Tsja, als het droog is geworden maar even kijken... Wel vreemd dat ze dan in de gebruiksaanwijzing iets heel anders zetten.

Jan
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Kleurcode plaatje

Bericht door EvoDaan »

Ik zou inderdaad de kleur laten opmeten. Zeker met rood kan daar zoveel verschil in zitten...
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Plaats reactie