koplampen blinderen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: koplampen blinderen

Bericht door Thegroov »

Nou, zonder problemen? Je mag gewoon niet plakken op je lampen, hoe mooi en hoe goed het ook werkt.
denniST
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: za feb 14, 2015 19:42
Locatie: tilburg

Re: koplampen blinderen

Bericht door denniST »

Zonder problemen ;)

nooit een keurmeester die er over gezeurd heeft, of een agent die er moeilijk over deed. Daarbij, heb je gezeur.. De folie is er in no time vanaf.

Kijk maar eens in mijn voorstel topic. Iedere lamp op mijn focus had het. Tot zelfs de mistlampen. Nooit gezeur geweest. Vrienden van mij hebben t ook (gehad) en ook nooit gezeur gehad.

Natuurlijk moet je niet een te strenge keurmeester hebben. Maar ook dat heb je zelf in de hand. De meeste weten gewoon niet wat ze er mee aanmoeten omdat het lichtbeeld en de reflectie namelijk zo goed als perfect blijft. Tis een soort gaas ipv een blinderings folie. zie het als de panty die vroeger over een lamp heen getrokken werd.

Dat het een euvel kan zijn bij de keuring.. goed.. so be it.. Maar dat kunnen LED lampen ook zijn.

Groeten Dennis
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: koplampen blinderen

Bericht door Thegroov »

Ik heb folie op mijn knipperlichten voor. De keurmeester belde me op dat dat apk-afkeur was. Hij meldde ook dat er geen herkeuring zou zijn, dus zou hij het laten zitten. Toen ik een paar dagen later goed keek, zag ik dat ze er al met een mes in hadden zitten snijden, om het er af te halen.
De zijknipperlichten heb ik donker gespoten. Die zouden ze bij een herkeuring er uit halen, zelfde bij de Sorento van mijn vrouw. Je mag ze wel verwijderen, maar spuiten niet. De reflectoren van de Sorento hadden we ook met backlight spray donker gemaakt. Die hebben ze voor de apk met peut schoongeveegd, anders zou het ook afkeur worden.
Wellicht is dit dus een vrij strikte keurmeester. Als ze een keer een herkeuring hebben gehad, terwijl de lampen nog donker waren, dan kan ik me indenken dat ze daar problemen mee krijgen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
RainwormNL
Junior Stato
Berichten: 311
Lid geworden op: ma jun 17, 2013 15:21
Locatie: Hoeven (N-B)

Re: koplampen blinderen

Bericht door RainwormNL »

Misschien die Fly Eyes een keer proberen.
Eerst carnaval vieren ~~
Vaarwel Grande Punto Rosso Nero,
Hallo Honda CR-Z 1.5 I-Vtec GT
Plaats reactie