Andere autoradio mogelijk?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Lars7hz
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: zo apr 19, 2015 16:59

Andere autoradio mogelijk?

Bericht door Lars7hz »

Hoi forumlezers,

Vanaf morgen ben ik in het bezit van een Fiat Grande Punto 1.2 SportSound uit 2006.
Nu zit daar zo'n standaard blaupunkt radiootje in.
Ik vroeg me af of op die radio dat aux-kabeltje aangesloten kan worden, dan kan ik die de komende tijd gebruiken.

Waar dit topic eigenlijk voor is, is om te vragen of ik ook gewoon een radio van pioneer op de iso-stekkers van de blaupunkt radio kan aansluiten?

Hoor graag van jullie!

Groetjes Lars
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Re: Andere autoradio mogelijk?

Bericht door Jan_Kol »

Lastig om een duidelijk direct antwoord te geven maar je zou hier eens kunnen kijken bij autoradioinbouwen. Daar staat e.e.a behoorlijk duidelijk uitgelegd.

Mij eigen niet-standaard Fiat radio werkt wel maar de "leukigheidjes" stuurbediening en snelheidsafhankelijke geluidsterkte doen het nog niet. Wellicht ga ik over een paar maanden eens bij de leverancier van de spullen, die dit mogelijk moeten maken, aan om te vragen of hij dit kan bewerkstelligen. Duurt nog even omdat ik dat moet/wil combineren met een familiebezoek in Duitsland en de leverancier zit nagenoeg op de route, want om nu een kilometer of 300 à 400 te rijden om een paar draadjes te laten aansluiten is mij wat veel en kostbaar.

Jan

URL autoradioinbouwen.nl was weg, dus geplaatst. Nog een keer, ging mis.
Laatst gewijzigd door Jan_Kol op zo mei 03, 2015 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Lars7hz
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: zo apr 19, 2015 16:59

Re: Andere autoradio mogelijk?

Bericht door Lars7hz »

Die draadjes zijn al erg kostbaar jan. Ik heb ze zelf ook nodig, je hebt een stuurwiel interface nodig (80euro) en nog een lead met het merk van je autoradio (10euro)
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Re: Andere autoradio mogelijk?

Bericht door Jan_Kol »

Hier staat een overzicht van wat ik nu heb.

Jan
Plaats reactie