Lederen bekleding

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
tauwtech
Nuovo Arrivato
Berichten: 48
Lid geworden op: vr feb 20, 2015 18:56

Lederen bekleding

Bericht door tauwtech »

Toen ik vandaag weer eens lekker aan het rondneuzen was op het web bedacht ik me dat ik toch wel eens een keer mijn interieur wil opluxen. De stoelen komen nog el eens een keer aangezien dat vrij prijzig is (de rest ook trouwens).

Nu heb ik op ebay lederen stukken bekleding gevonden die je zelf moet bevestigen, hieronder even een linkje naar een van die dingen.

http://www.ebay.nl/itm/WHITE-STITCH-2X- ... 51c352d4b1

Nu lijkt het er op dat dit over de huidige bekleding geplakt moet worden enne daar ben ik dus niet zo enthousiast over. het liefst zou ik het volledig willen laten maken en dan zal het wel duurder worden. Nu heb ik alleen geen flauw idee waar ik dat kan doen en wat misschien een goed adresje zou zijn. Mocht ik het uiteindelijk toch doen met de spullen van ebay waar zou ik die dan het beste kunnen laten zetten? Ik ben best een handige harry maar dit vind ik toch een aardig risico.

Nu zijn er dingen die voorrang hebben. Zoals mijn remblokjes laten vervangen en *zucht* mijn voor en achterbumper laten herstellen.
Lars7hz
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: zo apr 19, 2015 16:59

Re: Lederen bekleding

Bericht door Lars7hz »

Hoi,

het is wel aardig goedkoop die lederen stukken. Vraag me af of dit wel echt leder is.
Bij mijn vorige auto (peugeot 106) had ik ook een stukje leer nodig, wat bijna 200 euro koste.

Daarnaast zou ik dan wat meer euro's uitgeven en een volleder interieur, of tweedehands op de kop tikken of laten bekleden. Ik denk namelijk dat je op die lederen 'stukjes' die je over je bekleding doet weinig vlees hebt. Hiermee bedoelt ik dat het nooit als leer zal voelen als je erop zit en dus misschien meer voor de look is. tenzij jij dat wilt natuurlijk.....

Groetjes
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Lederen bekleding

Bericht door Jarre »

ik had een volleder interieur gekocht voor nog geen 500euro, was maar 10.000km gebruikt.
gewoon alle gekende websites afschuimen en je komt heus wat tegen 8)
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
RainwormNL
Junior Stato
Berichten: 311
Lid geworden op: ma jun 17, 2013 15:21
Locatie: Hoeven (N-B)

Re: Lederen bekleding

Bericht door RainwormNL »

Ziet er wel tof uit! Ik denk dat ik dat ook ga proberen met rode stiksels.
Doe ik meteen een pookhoes met rode stiksels :-]
Vaarwel Grande Punto Rosso Nero,
Hallo Honda CR-Z 1.5 I-Vtec GT
Plaats reactie