Donkere koplampen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Banaantje
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: wo apr 29, 2015 12:25
Locatie: Arnhem

Donkere koplampen

Bericht door Banaantje »

Hallo allen,

het zonnetje begint weer te schijnen, de zomerbandjes liggen er weer onder en dat maakt me koopgraag.

Is er toevallig iemand die onderstaande koplampen in zijn zwarte GP heeft? Ben benieuwd of ik het wat vind, maar kan het lastig voor me zien.
En als ik dan toch bezig ben, toevallig ook iemand in de buurt van Arnhem die eens eerder de koplampen vervangen heeft en waar nodig een handje toe zou kunnen schieten? Ben niet helemaal zeker over mijn kunnen om de bumper er zonder iets te slopen netjes af te krijgen.

https://www.winparts.nl/verlichting-lam ... #fabrikant" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Alvast bedankt!
TheEliteChicken
Nuovo Arrivato
Berichten: 56
Lid geworden op: ma sep 15, 2014 17:29
Locatie: heerlen

Re: Donkere koplampen

Bericht door TheEliteChicken »

Ik heb op mijn gp deze koplampen zitten heb ze alleen van een site uit duitsland italiatec dacht ik voor iets van 150 euro. Foto's staan bij het voorstel topic van mij.

En wat betreft erin bouwen valt mee, wat bouten in de wielkassen los en in de motorruimte en de bumper is los dan de lampen erin en klaar is kees. Succes
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Donkere koplampen

Bericht door Skrymger »

Precies, ik heb deze ook, ook bij Winparts. Passen perfect en goed lichtbeeld. In het VIP Forum staat een howto hoe je de bumper kan verwijderen.

Verstuurd van mijn Nexus 6
1.3 Mjet Punto Evo '10
Banaantje
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: wo apr 29, 2015 12:25
Locatie: Arnhem

Re: Donkere koplampen

Bericht door Banaantje »

Bedankt voor de foto TheEliteChicken, denk dat de donkere lampen in mijn zwarte punto ook wel zullen staan.

Vind het opvallend hoeveel prijsverschil er tussen de verschillende merken zit. De plaatjes/foto's die ze gebruiken zijn echt exact hetzelfde (van Wezel, Valeo, TYC), van €83 tot €210. Is dat allemaal kwaliteitsverschil of betaal je ook voor het naampje?

Als niet-VIP heb ik geen toegang tot het VIP-gedeelte. Zal nog even het net afspeuren voor een handleiding hoe de bumper te verwijderen.
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Donkere koplampen

Bericht door Rudabroda »

PB in de box.. 8)
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Plaats reactie