Fiat grande punto autoradio gevraagd!

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
ferdy12
Berichten: 2
Lid geworden op: di okt 13, 2015 16:26

Fiat grande punto autoradio gevraagd!

Bericht door ferdy12 »

Beste leden,

Helaas is mijn frontpaneel van mijn autoradio afgebroken. Deze is dan ook niet te repareren.
Ik ben zeer tevreden met de huidige autoradio en wil dan ook geen aftermark radio in hebben.

Mocht er iemand een autoradio in het kleur antraciet ergens nog liggen dan zou ik dat graag van je willen overnemen.
Deze moet dan wel voorzien van Blaupunkt zodat ik mijn USB hardware aankan sluiten.


Groet,

Ferdy
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Fiat grande punto autoradio gevraagd!

Bericht door Odelot »

Helaas. Heb er wel 1 liggen voor de evo, maar dat past niet.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Fiat grande punto autoradio gevraagd!

Bericht door evospark »

Autodemontage Geuzendam eens bellen. Hebben bijna alles voor Italiaanse auto's. Succes Ferdy.
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
ferdy12
Berichten: 2
Lid geworden op: di okt 13, 2015 16:26

Re: Fiat grande punto autoradio gevraagd!

Bericht door ferdy12 »

Bedankt voor jullie reacties en tips!
Gebruikersavatar
tomlolol
Junior Stato
Berichten: 264
Lid geworden op: vr nov 13, 2015 15:22

Re: Fiat grande punto autoradio gevraagd!

Bericht door tomlolol »

Ik heb een punto radio liggen, perfecte staat en niet veel gebruikt. Vervangen voor plaats te maken voor een after market. Neem contact op via pb voor een prijs en foto's als je interesse hebt!
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCjjObG ... LyfLJcWKuw" onclick="window.open(this.href);return false;
Introductie pagina: http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 34&t=13515" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie