Embleem op stuur meer roze dan rood?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door jarnhem »

Wat ik mij af vroeg is het volgende:

Als ik mijn embleem op het stuur vergelijk met die van mijn voor en achterkant van de Punto dan lijkt deze meer roze dan rood. Is deze nu verkleurd in de zon of hoort dit juist zo? Kon zo geen andere topics vinden met dezelfde vraag namelijk.

Foto:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door Skrymger »

Ik heb dat de logo's voor en achter ook verweren. En ja jouw stuur logo is wat verkleurd. Maar dat komt misschien ook door de kleur vertekening van de foto.

Ik zou me er niet aan storen wat het logo van je stuur zit aan de airbag unit vast. Wil je een nieuw stuur logo moet je de airbag unit vervangen en die zijn vrij prijzig. Me neef had dat zijn stuur logo van z'n mini gedeukt was door de vorig eigenaar, reparatie Zou bij die auto 550~600 euries zijn. Waarschijnlijk is een Punto airbag iets goedkoper maar echt goedkoop wordt het niet.

Een 2e Hans airbag op de sloop scoren kan helaas ook niet die moeten verplicht opgeblazen worden bij inname van een auto.

Wel mogelijk is het om 3d logosticker te plakken. Deze kan je vinden op o.a. ebay. Ik heb deze besteld voor mijn voor en achter logo.

Mooi stuur trouwens ^^

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door jarnhem »

Ah kijk aan duidelijke taal, bedankt!:) Goede tip van het 3d logosticker, voor nu laat ik het dan mooi zitten. Het afgebladderde plastic stuur heb ik dit weekend vervangen voor dit lederen exemplaar, heel blij mee :-]
Gebruikersavatar
Punturbo
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 113
Lid geworden op: vr aug 12, 2016 8:36

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door Punturbo »

Mag ik weten waar je dat stuur vandaan hebt ? En wat de kosten zijn geweest ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door Odelot »

Sturen hebben ze hier op het forum ook ingekocht via een groepbuy. Waren vrij goedkoop. Maar volgens mij zit daar niet dat deksel met het logo op. Dat moet je denk ik over zetten van je oude stuur.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
blucas
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: zo mar 27, 2016 0:20
Locatie: Dordrecht

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door blucas »

Is dit niet een Evo stuur wat je hebt gemonteerd? Misschien wel van een Abarth? (rode stiksels)
Abarth Punto Evo SuperSport 1.4T 180pk (2013) - Grigio Campovolo
Timo
Nuovo Arrivato
Berichten: 89
Lid geworden op: do feb 28, 2013 22:56

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door Timo »

Mooi stuur ja! Wil ik ook wel.. Haha. Zelfde probleem met het logo trouwens, is ook roze.
Gebruikersavatar
provsen
Avere Una Vita
Berichten: 2065
Lid geworden op: zo okt 14, 2012 16:26
Locatie: Oost-Vlaanderen (Gent)

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door provsen »

dit is geen abarth stuur die ziet er volledig anders uit. dit is gewoon een stuur dat opnieuw bekleed is met rode stiksels

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Re: Embleem op stuur meer roze dan rood?

Bericht door jarnhem »

Inderdaad volgens mij is het wat provsen verteld. Volgens mij heeft een EVO nog een andere onderkant. Hier heb ik het stuur vandaan: https://www.ebay.nl/itm/371724241307" onclick="window.open(this.href);return false;

Echt een fijn stuur ja! Prijs kwaliteitsverhouding vind ik echt prima. Het vervangen is wel even een werkje, vooral het losklikken van de airbag moet je flink stoeien. Het overzetten zelf stelt niet veel voor.

Kosten zijn 115€ maar ik zie dat ik de laatste heb gekocht zo te zien :(
Plaats reactie