Onjuiste stuurbediening?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Gesloten
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Onjuiste stuurbediening?

Bericht door jarnhem »

Ben al een tijdje aan het uitzoeken waarom mijn stuurbediening niet functioneert. Mijn gevoel zegt dat er in mijn T-Jet een verkeerde stuurbediening in het stuur zit. Ik heb die met het Windows logo erop. Echter heb ik geen Blue&Me of usb-ingang o.i.d. Kan het kloppen dat de vorige eigenaar er een ander stuur in heeft gezet met andere bediening? En zou dat de reden kunnen zijn dat dit niet functioneert? Geen enkele knop werkt namelijk.

Verder is de zekering ook nog in orde en heb ik al eens een nachtje de accu eraf gehad. Ik ben van plan om tweedehands zo'n setje te kopen zonder het Windows vlaggetje zie: Afbeelding,
maar voordat ik dat probeer hoop ik wat advies van jullie te krijgen :mrgreen: Thanks!
damted
Senior Stato
Berichten: 572
Lid geworden op: zo jun 17, 2012 16:39

Re: Onjuiste stuurbediening?

Bericht door damted »

Er zijn ook op dit forum aardig wat stuurtjes omgewisseld en sommige werden ook geleverd met een andere stuurbediening.

Kun je de oude eigenaar niet achterhalen en vragen of dat inderdaad het geval was?
Ik weet trouwens niet of er verschil is in technische uitvoering van de stuurbediening.
GP 1.4 8V 2006 3 deurs zwart.
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Re: Onjuiste stuurbediening?

Bericht door jarnhem »

Deze kan op slot! Heb uit Engeland voor 25 pond een tweedehands setje kunnen bemachtigen en het werkt weer top 8)
Gesloten